//
کدخبر: ۱۷۹۷۲۴ //

موضع‌گیری ترامپ بازی سیاسی ساده‌ای بیش نیست

کارگردان سینما و تلویزیون با بیان اینکه ترامپ حرف اضافه زیاد می‌زند، گفت: موضع‌گیری اخیر دولت آمریکا علیه سپاه بازی سیاسی ساده‌ای بیش نیست.

موضع‌گیری ترامپ بازی سیاسی ساده‌ای بیش نیست
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر منصورفلاح در محکومیت اقدامات اخیر دولت ترامپ علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: ترامپ حرف اضافه زیاد می‌زند و موضع‌گیری اخیر دولت آمریکا علیه سپاه بازی سیاسی ساده‌ای بیش نیست.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دوست دارد، تصریح کرد: سپاه فرزند ملت ایران است.

این کارگردان سینما و تلویزیون همچنین با اشاره به اینکه وظیفه همه ایرانیان است که در فاجعه‌هایی مثل سیل و زلزله به یاری و کمک هم‌وطنان خود بشتابند، اضافه کرد: نیروهای مسلح باید در رأس باشند و امروز نیز خوب خدمات‌رسانی می‌کنند.

منصورفلاح با بیان اینکه سپاه و ارتش خوب وارد میدان شده‌اند، تصریح کرد: خدمات‌رسانی خوبی به سیل‌زدگان با اعزام تجهیزات نظامی و نیروهای انسانی به این مناطق انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ملت ایران به خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 40 سال اخیر که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد واقف هستند، اضافه کرد: مردم از نیروهای مسلح خود برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ و سردمدارانش دفاع می‌کنند.

این کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه ملت ایران در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف پاسخ محکمی به ترامپ دادند، اظهار کرد: مردم بار دیگر مشت محکمی بر دهان ترامپ خواهند زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان