//
کدخبر: ۱۷۸۳۳۹ //

رئیس قوه قضائیه: آسیب شناسی سیل گلستان ضروری است

رییس قوه قضائیه گفت: آسیب شناسی سیل گلستان برای مقابله با تکرار دوباره این گونه حوادث، ضروری و نیازمند برنامه ریزی درست و نگاه کارشناسانه است.

 رئیس قوه قضائیه: آسیب شناسی سیل گلستان ضروری است
به گزارش فرتاک نیوز،

 حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در بدو ورود به گلستان اظهار کرد: یکی از موارد مهمی که می تواند در زمان بروز این گونه حوادث از شدت آسیب ها بکاهد، بهره مندی بیشتر از ظرفیت تشکل های مردمی است.

وی بیان کرد: بارش زیاد باران برای استان های مبتنی بر کشاورزی مانند گلستان یک نعمت مهم است که اگر از آن به درستی استفاده نشود به جای تاثیرگذاری مثبت در روند توسعه منجر به بروز آسیب ها و مشکلاتی مانند سیل اخیر خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رییس قوه قضاییه صبح امروز یکشنبه برای سرکشی از مناطق سیل زده گلستان وارد این استان شمالی شد.

سرکشی از شهرستان های سیل زده آق قلا و گمیشان، حضور در شورای قضایی گلستان و دیدار با امام جمعه گرگان از جمله برنامه های سفر رییس قوه قضاییه به این استان سیل زده است.

رییس قوه قضاییه امروز در آخرین برنامه کاری و حضور خود در گلستان در شورای اداری استان با مسوولان منطقه نشست خواهد داشت.

پیش از این نیز قاضی سراج رییس سازمان بازرسی کل کشور با دستور رییس قوه قضاییه برای سرکشی از مناطق سیل زده گلستان و بررسی علل وقوع حادثه به استان سفر کرده بود.

به گزارش ایرنا بارندگی کم نظیر آخرین روزهای سال 97 در گلستان باعث بروز سیل و روان آب در این استان شد که بر اثر حوادث ناشی از آن نظیر ریزش خانه ها، واژگونی قایق و سقوط به داخل آب تاکنون 9 نفر جان خود را از دست دادند و بخش هایی از منطقه همچنان درگیر روان آب است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۳۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان