//
کدخبر: ۱۷۵۸۰۷ //

حضور علی ضیا در کنار هموطنان سیل زده

علی ضیا که همواره نسبت به اتفاقات روز کشور واکنش نشان می دهد و در برنامه هایش انتقادات بعضا تندی را به مسئولان دارد، با حضور در کنار مردم سیل زده گلستان به یاری آنها رفت.

حضور علی ضیا در کنار هموطنان سیل زده
به گزارش فرتاک نیوز،

علی ضیا همواره در تمامی برنامه هایی که اجرا کرده پرداخت به مسائل و مشکلات مردم را نادیده نگرفته و حتی در زمان زلزله کرمانشاه چندین قسمت از «فرمول یک» را در آسیب دیده ترین بخش های این استان اجرا کرده است.

پخش برنامه تحویل سال شبکه یک با اجرا و تهیه کنندگی او نیز با وقوع سیل در گلستان همراه بود که چنین واکنشی از او روی آنتن زنده را به دنبال داشت: باید این اتفاقات وحشتناک مثل سیل در همه جای دنیا مدیریت شود اما متاسفانه در حالی که ما کشوری دچار خشکسالی هستیم، زمانی که باران می بارد هم نمی توانیم آن را مدیریت و از آن استفاده کنیم و باران در کشور به سیل بدل می شود. بنابراین در هر دو وضعیت این کشور است که آسیب می بیند و ما تنها باید دست به دامن خدا شویم.

ضیا که پیش از این در برنامه انتقادات تندی نسبت به مسئولان به خاطر کم کاری ها پس از زلزله کرمانشاه داشت، کار را از دایره حرف و سخن فراتر برده و چندین قسمت از برنامه اش را در کنار زلزله زدگان روی آنتن برد، این بار نیز واکنش او به ماجرای سیل گلستان، تنها به کلام محدود نشد و او بلافاصله پس از پایان 5 شب پیاپی اجرای ویژه برنامه تحویل سال به گلستان رفته است.

علی ضیاء

او این روزها در کنار هموطنان خود قرار دارد و رسالت خود را اطلاع رسانی و یافتن خلاها و یادآور شدن شرایط به مسئولان می داند و از کم کاری های صورت گرفته در بحران اخیر نیز گلایه های بسیاری دارد که بعضی از آنها در فضای مجازی نیز منتشر شده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۵۸۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان