//
کدخبر: ۱۶۸۹۳۵ //
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

بازدیدسرلشگر موسوی از یگان‌های جنوب غرب کشور

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جنوب غرب کشور، از یگان های مختلف ارتش مستقر در این منطقه بازدید کرد.

بازدیدسرلشگر موسوی از یگان‌های جنوب غرب کشور
به گزارش فرتاک نیوز،

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در جنوب غرب کشور، از یگان های مختلف ارتش در این منطقه بازدید کرد.

امیر موسوی در بازدید از منطقه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) جنوب غرب و سایت رادار بهبهان، آمادگی تاکتیکی، عملیاتی و آموزشی کارکنان این یگان‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی همچنین با حضور در پایگاه مقدم هوایی شهید اردستانی امیدیه، میزان آمادگی رزمی و آموزشی کارکنان این یگان را ارزیابی و توصیه های لازم را ارائه کرد.

فرمانده کل ارتش در این بازدیدها، ضمن بررسی شرایط اماکن درمانی، ورزشی و رفاهی این یگان‌ها، با فرماندهان رده‌های مختلف و مسئولان عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات مربوطه دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است در طول این بازدیدها امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء(ص) ارتش و امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی می کردند.

همچنین امیر موسوی در ادامه بازدید از یگان‌های ارتش در جنوب غرب کشور، با حضور در تیپ ۳۹۲‌زرهی دشت آزادگان، آمادگی رزمی و توان دفاعی این تیپ را مورد ارزیابی قرار داد .

وی همچنین روند در حال ساخت ۲۵۲ واحد مسکونی سازمانی این تیپ را نیز مورد بررسی قرار داد.

در این بازدید امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی می کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۹۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان