//
کدخبر: ۱۶۴۳۲۶ //
فرمانده کل ارتش

نیروهای مسلح در بهترین وضعیت و اوج اقتدار قرار دارند

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح کشورمان را در بهترین وضعیت دانست و توصیف این وضعیت را قرار داشتن در اوج اقتدار تعریف کرد.

نیروهای مسلح در بهترین وضعیت و اوج اقتدار قرار دارند
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای هوایی نیروهای مسلح که از صبح امروز در پایگاه هوایی شهید لشکری در حال برپایی است، با بیان این‌که «خداوند را شاکریم که امروز مشاهده‌گر یکی دیگر از جلوه‌های قدرت ملت ایران هستیم» به خروج مستشاران نظامی آمریکا از کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: زمانی که بیش از ۴۰ هزار مستشار نظامی ایران را ترک کردند، آن‌ها می‌گفتند که ما به زودی برمی‌گردیم و شما توان بکارگیری این تجهیزات را ندارید.

وی تصریح کرد: ما ۴۰ سال ایستادگی کردیم، به جهان ثابت کردیم و توانستیم روی پای خود بایستیم و از تحریم‌ها سربلند بیرون آمدیم.

فرمانده کل ارتش همچنین با اشاره به برپایی نمایشگاه هوایی نیروهای مسلح اظهار کرد: نمایشگاه امروز، جلوه‌ای از توانمندی‌های داخلی برای دفاع از کشور است؛ در این نمایشگاه انواع بمب‌های ساخته شده بومی، بالگردهای و موشک‌های بومی که به دست جوانان دانشمند ایران ساخته شده‌اند، به نمایش درآمده است.

سرلشکر موسوی با اشاره به فعالیت ارتش در حوزه‌های غیرنظامی، گفت: در کنار تجهیزات دفاعی در نمایشگاهی که درحال برگزاری است، وسایل و تجهیزات ارتش برای کمک به مردم در جنگ اقتصادی و بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل در معرض نمایش قرار گرفته است.

وی در ادامه با تاکید بر این‌که «امروز ارتش آماده‌تر از هر روز دیگری آماده دفاع از کشور است»، خاظرنشان کرد: در نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح، بخشی از دستاوردهای هوایی وزارت دفاع، ارتش، سپاه پاسداران نیروی انتظامی و معاونت علمی ریاست جمهوری به نمایش درآمده است و مردم در این نمایشگاه می‌توانید عظم و اراده جوانان برای دفاع از کشور را مشاهده کنند. در این نمایشگاه همچنین بازدیدکنندگان با نهضت بزرگ قطعه‌سازی آشنا می‌شوند و راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات دفاع از کشور می‌پردازند.

فرمانده کل ارتش در پایان با اشاره به وضعیت آمادگی نیروهای مسلح کشور، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح به برکت ایمان به خدا و رهبری فرماندهی کل قوا و پشتیبانی ملت بزرگ و حق شناس ایران، در بهترین وضعیت و اوج عزت و اقتدار قرار دارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان