//
کدخبر: ۱۵۳۶۰۴ //

آمادگی بسیج شهرداری تهران در شرایط بحرانی در پایتخت

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران از آمادگی بسیج شهرداری تهران برای ارائه خدمات در شرایط تهرانی از جمله زلزله و سیل در پایتخت خبر داد.

 آمادگی بسیج شهرداری تهران در شرایط بحرانی در پایتخت
به گزارش فرتاک نیوز،

 سالک در مراسم امضای تفاهم نامه آموزشی میان سازمان بسیج شهرداری تهران با سازمان آتش نشانی که صبح امروز با حضور پیروز حناچی شهردار تهران برگزار شد اظهار کرد: دوستان خود را در سازمان آتش نشانی به عنوان یک بسیجی می دانیم و تلاش می کنیم از ظرفیت این دو مجموعه به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مدیریت شهری این است که چطور بتوانیم از ظرفیت بسیج برای اداره کلانشهری مثل تهران استفاده کنیم و در این بخش می توان از ظرفیت و پتانسیل بسیج استفاده بهینه برد و امیدواریم با هم افزایی و تعامل با مدیران شهرداری این اتفاق مهم رخ دهد.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران بیان کرد: براین اساس تفاهمنامه‌ای آموزشی فی مابین سازمان بسیج شهرداری تهران و سازمان آتش‌نشانی درنظر گرفته شد که هدف از امضای این تفاهمنامه آموزش لازم و تخصصی به بسیجیان برای شرایط بحرانی از جمله زلزله، آتش‌سوزی و سیل است.

 سالک تصریح کرد: هم اکنون 11 گردان در سازمان بسیج شهرداری تهران آماده شدند که از این تعداد دو گردان ویژه خواهران و 9 گردان ویژه برادران است که علاوه براین تعداد باید یک گردان ویژه نیز به آنها اضافه کرد که افراد در این گردان آموزشهای اختصاصی و ویژه ای را دیده اند.

وی از آمادگی بسیج شهرداری تهران برای ارائه خدمات در شرایط بحرانی در شهر تهران خبر داد و گفت: ما باید آموزشهای لازم را در برابر بلایای طبیعی به مردم بدهیم و در این زمینه  بسیج شهرداری تهران آمادگی خود را برای فراگیری این آموزشها اعلام کرده است.

رئیس سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: مدت زمان این تفاهم نامه یک ساله بوده است و امیدواریم این تفاهمنامه فرآیند خوبی را داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۳۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان