//
کدخبر: ۱۵۶۴۵۴ //

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: مردم در برابر همه توطئه ها سربلند شدند

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن در ضعیف ترین حالت خود قرار دارد.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: 
مردم در برابر همه توطئه ها سربلند شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار علی نصیری شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد جامع آبسرد طی سخنانی انقلاب اسلامی را منشا اثری ماندگار در جهان دانست و گفت: اولین هدف امام راحل از تحقق انقلاب اسلامی کنار گذاشتن رژیم مستکبر طاغوت و روی کار آمدن جمهوری اسلامی بود.

وی دومین هدف تحقق انقلاب را ارائه الگویی به کشورهای منطقه دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی یک حرکت رو به جلو است.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سومین هدف تشکیل انقلاب اسلامی را زمینه سازی ظهور حضرت ولیعصر(عج) دانست و گفت: ظهور زمینه ساز تحول جهانی خواهد بود.

نصیری با بیان این که اوج افتخار این کشور قبل از انقلاب اسلامی صادر کردن ۶ میلیون بشکه نفت بود، گفت: رژیم طاغوت به عنوان ژاندارم منطقه اهداف آمریکا را دنبال و به آن افتخار می کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در این ۴۰ سال کلکسیونی از توطئه ها به منظور جلوگیری از شکل گیری انقلاب اسلامی را شاهد بودیم، اما مردم در برابر همه توطئه ها سربلند شدند.

نصیری با بیان این که امروز تنها جمهوری اسلامی در مقابل سیاست های آمریکا نمی ایستد، گفت: امروز در کشورهایی از جمله سوریه، عراق، فلسطین، بحرین و یمن تفکر امام(ره) جلوه نمایی می کند و حال دشمن قصد دارد، از لحاظ فکری و فرهنگی علیه ایران عمل کند و خروجی فعالیت های آنان، تغییر وضعیت کنونی است و ظلم بزرگی که به این انقلاب و به مردم وارد شده است، این بود که دشمن ما را به تقلب در انتخابات متهم کرد در حالی که خودشان متهم به این موضوع هستند.سردار نصیری با اشاره به دیگر هدف دشمن تصریح کرد: جنگ اقتصادی یکی از دیگر اهداف دشمن است که آستانه و صبر مردم را بشکند و مردم را به نظام جمهوری اسلامی بدبین کند و از نظر روحی در حوزه تحریم آسیب برساند که به اعتراض های خیابانی تبدیل شود.

وی جنگ اقتصادی را آخرین حربه دشمن علیه ملت ایران دانست و گفت: دشمن در حال حاضر در ضعیف ترین وضعیت خود قرار دارد و به دفعات این موضوع را بیان کرده که با وجود هزینه های هنگفت هیچ نتیجه ای برای آنان نداشته و در حال خروج از منطقه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۴۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان