//
کدخبر: ۱۵۶۴۳۶ //

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ایران اسلامی است

نماینده مردم نهاوند در مجلس:حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم ایران اسلامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

حسن بهرام‌نیا شامگاه شنبه در جمع مردم روستای تکه نهاوند، اظهار داشت: حماسه 9 دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت‌مدار ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات همه مردان و زنان ایرانی است.

وی تصریح کرد: حماسه 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آن‌ها بایستد در برابر تمام دنیای آن‌ها خواهند ایستاد.

بهرام‌نیا افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله شد و برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار شد.

وی عنوان کرد: در این روز ماندگار و تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دین‌شان را مأیوس و ناامید ساختند و قلب امام زمان‌(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی  را شاد ساختند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس بیان کرد: این روز، روز غلبه جنود الهی بر جنود شیطان است و روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس آن‌ها در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌ها نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

بهرام‌نیا گفت: در روز 9 دی ماه 1388، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در سراسر کشور به جهانیان اعلام گردید.

وی تاکید کرد: روز9 دی، روزی است که مردم ایران نشان دادند دشمنان خود و انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب حیله‌ها و نیرنگ‌های آنان را نمی‌خورند.

بهرام‌نیا اظهار داشت: در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرتند و هرگز راه را گم نمی‌کنند و در نهایت مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام(ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت‌تان آسیب نرسد» به خوبی در عمل به آن معتقد و بر اصول آن پایبند هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۶۴۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان