//
کدخبر: ۱۵۵۴۹۱ //

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت برای حل چالش‌های کشور راهکار‌های علمی و روش‌مند را دنبال می‌کند

جهانگیری در چهارمین جلسه دیدار با جمعی از اقتصاددانان جوان کشور: دولت برای حل چالش‌های کشور راهکار‌های علمی و روش‌مند را دنبال می‌کند.

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت برای حل چالش‌های کشور راهکار‌های علمی و روش‌مند را دنبال می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در چهارمین جلسه دیدار با جمعی از اقتصاددانان جوان کشور ضمن اشاره به برخی مشکلات و چالش های پیش روی کشور، بر عزم دولت برای حل این مشکلات و حرکت در مسیر توسعه ایران با کمک جوانان و از طریق راهکارهای روش‌مند و علمی و نیز تعامل و همکاری با همه قوا و نهادهای مختلف کشور تاکید کرد.

معاون اول رییس جمهور ضمن استقبال از نقدهای سازنده اقتصاددانان جوان، از آنان خواست پیشنهادات و راه حل های قابل اجرای خود را برای حل مسائل و چالش های کشور به دولت ارائه دهند.

وی هدف از برگزاری جلسات گفتگو با اقتصاددانان و دریافت نظرات نیروهای متخصص جوان را پر کردن شکاف میان دانشگاه و با بخش اجرایی کشور عنوان کرد و از وزرا و سایر مسئولان خواست تا از نظرات جوانان صاحب نظر در حوزه های مختلف استفاده کنند.

در این جلسه که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، اقتصاددانان جوان حاضر در جلسه که از فارغ التحصیلان دانشگاه های برتر داخلی و خارجی بودند، انتقادات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف اقتصاد را با معاون اول رییس جمهور در میان گذاشتند و سیاست های دولت در حوزه انرژی و راهکارهای پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این اقتصاددانان همچنین انتقادات و پیشنهاداتی نسبت به سیاست های دولت در خصوص بازار انرژی مطرح کردند و راهکارهایی برای بهینه سازی بازار انرژی ارائه دادند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۵۴۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان