//
کدخبر: ۱۳۱۱۸۴ //
اجمالی/خطیب جمعه تهران:

آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه‌های آنها در منطقه امنیت نخواهند داشت

آیت‌الله موحدی کرمانی در نماز جمعه تهران گفت: اگر آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه‌های آنها در منطقه امنیت نخواهند داشت و روز آنها سیاه خواهد شد.

آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه‌های آنها در منطقه امنیت نخواهند داشت
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تأکید بر اینکه هفته دفاع مقدس، هفته‌ای روشن، شفاف و گرانقدری است، خاطرنشان کرد: این هفته در تاریخ ایران می‌درخشد و عزت‌های انقلاب‌ را روشن می‌کند و ظلمت‌های دشمنان انقلاب را شفاف می‌کند.

وی ادامه داد: عنصر از خدا بی‌خبر به نام صدام جنایتکار طمع کرد و بیگانگان و استکبار او را وارد این کار کردند و در شهریور ۵۹ این مرد خبیث به تحریک آمریکا و ایادی‌اش به ایران حمله کرد. 

موحدی کرمانی در مورد اهداف صدام برای حمله به ایران بیان داشت: حاکمیت کامل بر اروندرود، بازپس‌گیری ۳ جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، جداسازی استان خوزستان یا حداقل استقلال آن از اهداف صدام برای حمله به ایران بود. 

خطیب نماز جمعه تهران بیان داشت: از طرفی با حضور نیروهای لیبرال و بنی‌صدر خائن تحریم داخلی در کشور ایجاد شده بود. در آن دوران رزمندگان ناله می‌زدند که به دشمن نزدیک شدی. و با یک سلاح می‌توانیم او را از بین ببریم، اما بنی‌صدر اجازه نمی‌داد اسلحه در اختیار آنها قرار گیرد. 

وی با اشاره به ترورهای بعد از عزل بنی‌صدر در سال ۶۰ گفت: پس از آغاز ترورها و همزمان با جنگ تحمیلی، مردم، سپاه و ارتش به میدان آمدند و ذلت و خواری صدام شروع شد. 

موحدی کرمانی ضمن بیان اینکه خداوند برخورد قاطع با شایعه‌پردازان و دروغ‌افکنان دارد، تصریح کرد: امام(ره) در بهمن سال ۶۲ فرمان ۷ ماده‌ای را صادر کردند. یکی از بندهای این فرمان این است که رادیو، تلویزیون اخبار صد درصد موثق را منتشر کند و بند دیگر این است که نیروهای انتظامی با کسانی که دست به شایعه می‌زنند برخورد و آنها را به دادگاه‌های انقلاب تحویل دهند و آنها را به عنوان ضدانقلاب محاکمه کنند. 

خطیب نماز جمعه تهران افزود: اگر آمریکا و اسرائیل دست از پا خطا کنند، پایگاه‌های آنها در منطقه امنیت نخواهند داشت و روز آنها سیاه خواهد شد. انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته بنیاد و نظام استکبار را به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل به لرزه درآورد و شکست آنان از جبهه مقاومت که الهام از انقلاب اسلامی دارد، ادامه یافته است. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۱۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان