//
کدخبر: ۱۱۸۱۹۲ //
فرمانده نیروی انتظامی:

تحرکات تروریست ها را در جدار مرزی با اقتدار پاسخ می دهیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: به گروههای ضد انقلاب و تروریستی ثابت شده هر زمانی که قصد تعرض به خاک جمهوری اسلامی ایران را داشته اند در همان جدار مرزی با قدرت و اقتدار توسط مرزبانان کشورمان پاسخ آنان را داده ایم.

تحرکات تروریست ها را در جدار مرزی با اقتدار پاسخ می دهیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 سردار حسین اشتری روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: توانمندی نیروهای مسلح و مرزبانان ما افزایش پیدا کرده و اجازه نخواهند داد تروریست ها به اهداف خود دست پیدا کنند و آنان را ناکام خواهند گذاشت.

وی خاطر نشان کرد: وضعیت امنیتی ما در مرزهای ایران و عراق مطلوب است اما برخی تحرکات از سوی گروههای ضد انقلاب، شرور و تروریستی انجام شده است، البته با هوشیاری خوبی که نیروی های مسلح ما و مرزبانان دارند خنثی شده است.

وی با بیان اینکه به تحرکات این گروهک ها در همان مراحل اولیه پاسخی قاطع داده شده است، افزود: تاکنون تحرکات این گروهک ها ناکام مانده است به خصوص تحرک اخیر که شاهد اقدامات بسیار خوبی از سوی نیروهای مسلح در مرزهای دو کشور ایران و عراق بودیم.

وی همچنین در خصوص نشست مشترک امروز با سپهبد حامد عبدالله ابراهیم الحسینی، فرمانده مرزبانی کل عراق گفت: در این نشست در خصوص موضوعات امنیتی مشترک دو کشور، اشراف بر تحرکات تروریستی در جدار مرزهای ایران و عراق، ارتقاء امنیت و آمادگی برای تبادل تجربیات و ارائه آموزش های لازم بحث و تبادل نظر شد.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتباط و هماهنگی بسیار خوبی بین پلیس ایران و عراق وجود دارد، گفت: در این دیدار هماهنگی های لازم برای برگزاری هرچه باشکوهتر و با امنیت تر آیین اربعین حسینی گفت وگو شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۸۱۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان