//
کدخبر: ۱۰۰۶۷۳ //
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

پیگیری‌ مجمع نمایندگان اردبیل نتیجه داد/ فاینانس ۷۵۰ میلیارد تومانی در انتظار راه‌آهن اردبیل

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: پیگیری‌ مجمع نمایندگان استان در خصوص اتصال اردبیل به شبکه ریلی کشور با تصویب فاینانس 750 میلیارد تومانی برای این پروژه نتیجه داد.

پیگیری‌ مجمع نمایندگان اردبیل نتیجه داد/ فاینانس 750 میلیارد تومانی در انتظار راه‌آهن اردبیل
به گزارش فرتاک نیوز،

 توسعه زیرساخت‌های ارتباطی این استان، از ابتدای مجلس دهم در مجمع نمایندگان استان هدفگذاری شده بود و در همین راستا احیای پروژه راه‌آهن اردبیل ـ میانه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: افزایش محسوس و چندین برابری اعتبارات مصوب و تخصیص یافته در چند سال اخیر برای پروژه نشان از تغییر رویه دولت در توجه به این پروژه مهم و حیاتی استان اردبیل بود.

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: افزایش اعتبارات دولتی و استفاده از فاینانس‌های داخلی و خارجی از برای تکمیل پروژه به صورت موازی دنبال می‌شد و علاوه بر اعتبارات مناسب دولتی مبلغ 750 میلیارد تومان از محل فاینانس داخلی توسط یکی از بانک‌های دولتی به پروژه اختصاص خواهد یافت.

بدری ضمن قدردانی از شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، وزرات راه وشهرسازی و کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تحولات مثبت انجام یافته پیرامون پروژه سبب تکمیل و بهره‌برداری از آن در سه سال آینده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۰۶۷۳ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    با افتتاح راه آهن میانه-اردبیل، استان ار دبیل به راه آهن سراسری متصل می شود و اقت صاد استان بیش از 35 درصد با افزایش روبه رو خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان