//
کدخبر: ۵۷۳۰۵ //

اقدامی غیر استاندارد وتهدید کننده سلامتی توسط برخی پزشکان

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: متأسفانه برخی پزشکان، بیمار را در مطب جراحی زیبایی می‌کنند که این اقدام غیر استاندارد و تهدید کننده سلامتی و جان بیمار است.

اقدامی غیر استاندارد وتهدید کننده سلامتی توسط برخی پزشکان
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیژنی در حاشیه کنگره سالانه انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی افزود: این کنگره نخستین کنگره بین المللی ثبت شده این انجمن است که به موضوعات جراحی زیبایی بینی، جراحی زیبایی صورت و بدن می‌پردازد.

 

وی گفت: محور اصلی این کنگره تبادل نظر و مشورت بین متخصصان داخلی و خارجی حاضر در کنگره درباره دستاورد‌های ایران دراین حوزه است.

 

بیژنی با بیان اینکه ایران جایگاه خوبی از نظر عمل‌های کاربردی زیبایی در جهان دارد و مراجعان ما از کشور‌های دیگر به ویژه کشور‌های حاشیه خلیج فارس زیاد است، ادامه داد: هزینه عمل‌های جراحی زیبایی در ایران نسبت به سایر کشور‌ها پائین است و همین موضوع در توسعه توریسم درمانی موثر است.

 

وی افزود: عمل جراحی زیبایی بینی در کشور‌های دیگر بین ۶ تا ۷ هزار دلار هزینه دارد، ولی در ایران این عمل تنها با ۷ میلیون تومان انجام می‌شود بنابراین به لحاظ هزینه ای، انجام دادن عمل زیبایی در ایران به صرفه است.

 

رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی گفت: بیشترین عمل جراحی پلاستیک در کشور جراحی راینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی است و پس از آن ساکشن‌های مورد نیاز در افرادی که بی تقارنی در بدن دارند صورت می‌گیرد، همچنین جراحی پلک و رفع افتادگی آن نیز در رتبه بعدی عمل‌های جراحی‌های زیبایی در کشور قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه عمل‌های جراحی ساکشن به هیچ عنوان جنبه درمانی ندارد، گفت: این عمل فقط برای فرم دادن و پیکر تراشی انجام می‌شود و شاید انجام دادن آن در بعضی بیماران دیابتیک کمک کننده باشد که در غیر این صورت فقط جنبه زیبایی دارد.

 

بیژنی با بیان اینکه انجام دادن هر عملی عارضه‌ای دارد، ادامه داد: متأسفانه تعدادی پزشک در مطب و به صورت غیراستاندارد عمل ساکشن می‌کنند به همین علت مواردی پیش می‌آید و ممکن است جان بیمار به خطر بیفتد.

 

وی افزود: توصیه ما به بیماران مراجعه آن‌ها به سایت جراحان پلاستیک و کسب اطمینان از نام و تخصص پزشکان پیش از انجام دادن جراحی زیبایی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: بهداشت نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۷۳۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان