//
کدخبر: ۴۳۸۸۸۴ //

فواید و مضرات تزریق چربی و ژل به واژن

تزریق چربی و ژل به واژن یه روش موثر برای تغییر شکل و حجم ناحیه تناسلی زنانه هست.

فواید و مضرات تزریق چربی و ژل به واژن
به گزارش فرتاک نیوز،

تزریق چربی و ژل به واژن می‌تواند برای مواردی مثل بارداری، زایمان و تغییرات مداوم وزن که طی اون‌ها شکل ظاهر واژن تغییر پیدا کرده، مفید باشد و ظاهر اون رو اصلاح کند. این روش می‌تواند به طور خاص موجب تقویت بافت لابیا یا همون پوست بیرونی اطراف واژن بشود و سفت شدن و کاهش حجم اون رو به همراه داشته باشد.

 تزریق چربی و ژل به واژن می‌تونه باعث رفع شلی و افتادگی واژن بشه و به جوان‌سازی اون کمک کنه. این روش باعث سفت شدن بافت واژن می‌شه و بازگشت به شکل و فرم اولیه اون رو آسون‌تر می‌کنه. به این ترتیب، لابیای بزرگ با چین‌وچروک و کشسانی پوست اطراف واژن بعد از تزریق دیگه وجود نداره. این روش باعث شادابی و جوانی واژن می‌شه که در اعتمادبه‌نفس زنان نقش مهمی رو ایفا می‌کنه.

  • بیشتر بخوانید:

تزریق چربی به واژن؛ افزایش لذت جنسی یا زیبایی؟

علاوه بر این، تزریق چربی به ناحیه تناسلی زنان کاربردهای دیگه‌ای هم داره که برخی از اون‌ها رو در ادامه مشاهده می‌کنین:

- افزایش رضایت جنسی

- کمک به رفع مشکل بی‌اختیاری ادرار

- افزایش اعتمادبه‌نفس

- رفع خشکی واژن با افزایش رطوبت اون

- رفع تیرگی واژن و روشن شدن اون

تزریق چربی و ژل به واژن برای چه افرادی مناسبه؟

تزریق چربی به واژن به گروه‌های مختلفی از زنان کمک می‌کنه. بعضی از افراد که از ناهمواری و عدم تقارن لابیا رنج می‌برن یا دوست دارن ظاهر واژن‌شون بهتر بشه، می‌تونن از این روش استفاده کنن. همچنین، برخی از خانم‌ها به منظور افزایش لذت جنسی هم به تزریق چربی و ژل به واژن رو میارن. به این نکته توجه داشته باشین که تزریق چربی و ژل به واژن حتما باید توسط یه دکتر متخصص انجام بشه.

آیا تزریق چربی نیاز به بیهوشی داره؟

به طور معمول تزریق چربی به واژن تحت بیهوشی موضعی یا بی‌حسی و با استفاده از مواد بی‌حس کننده انجام می‌شه. این نکته یعنی اینکه نیازی به بیهوشی عمومی و کامل نیست و شما در طول فرایند تزریق هوشیار هستین. با این حال، در صورتی که حجم چربی استخراج شده خیلی زیاد باشه یا اگه پزشک جراح پلاستیک تصمیم بگیره، ممکنه برای راحتی و ایمنی بیشتر شما، از بیهوشی عمومی استفاده کنه. در هر صورت، نوع بیهوشی که برای شما استفاده می‌شه و تصمیم نهایی در این خصوص باید توسط پزشک معالج‌تون، بر اساس وضعیت و نیازهای خاص شما تعیین بشه.

عوارض تزریق چربی به واژن:

تزریق چربی به واژن، مثل هر روش پزشکی دیگه‌ای، ممکنه عوارض خاصی رو به همراه داشته باشه. در صورتی که این روش توسط یه پزشک حاذق و مجرب و با رعایت تکنیک‌های صحیح انجام بشه، عوارض جانبی اون نادر و کمیاب و معمولا موقتی هستن. در هر صورت، در مورد عوارض احتمالی، بهتره با پزشک در مورد شرایط‌تون و احتمال وقوع این عوارض صحبت کنین. در ادامه بعضی از عارضه‌های ممکن از تزریق چربی و ژل به واژن رو ذکر می‌کنیم:

التهاب و عفونت:

ممکنه بعد از تزریق چربی، التهاب و عفونت در ناحیه تزریق رخ بده. این مسئله باید توسط پزشک بررسی و درمان بشه.

تورم و درد:

بعد از تزریق، ممکنه ناحیه مورد نظر متورم شده و درد داشته باشه. این عوارض معمولا به صورت موقتی هستن.

ناراحتی و خارش:

در بعضی از موارد، احتمال داره ناحیه تزریق چربی ناراحتی و خارش داشته باشه. این عوارض ممکنه به دلیل حساسیت ناحیه تناسلی یا تحریک موقت اون قسمت باشه.

  • بیشتر بخوانید:

علل عفونت قارچی واژن| ماست برای درمان عفونت واژن مفید است؟

عدم تقارن و تغییر رنگ پوست:

در صورتی که تزریق چربی به واژن به مقدار زیاد انجام بشه، احتمال داره باعث تغییر رنگ پوست یا عدم تقارن ناحیه تزریق شده، بشه. این مسئله باید توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیره.

جمع‌بندی:

در این مقاله تلاش کردیم تا در مورد تزریق چربی و ژل به واژن و عوارض مربوط به اون توضیحاتی رو بهتون ارائه بدیم. برای اطمینان بیشتر و جلوگیری از عوارض ناخواسته، تزریق چربی و ژل به واژن باید توسط یه پزشک مجرب و متخصص انجام بشه و توصیه می‌کنیم به همه راهنمایی‌های متخصص در این رابطه توجه کنین.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۸۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان