//
کدخبر: ۴۳۸۶۹۵ //
قرص لاغری

معرفی بهترین قرص لاغری بدون عارضه

در سال‌های اخیر مرگ و میر ناشی از بیماری‌های مرتبط با چاقی در سراسر جهان 10 برابر شده است. اگر شما اضافه وزن ندارید، همچنان سبک زندگی خود را به نحوی پیش ببرید که از چاقی پیشگیری به عمل آید. اما اگر در حال حاضر چاق هستید، هرچه زودتر به فکر درمان بیفتید، به صلاح شماست. درمان چاقی میسر نیست؛ مگر با رژیم لاغری و افزایش کالری سوزی بدن از طریق ورزش کردن.

معرفی بهترین قرص لاغری بدون عارضه
به گزارش فرتاک نیوز،

در کنار این راهکارها جهت سرعت بخشیدن به روند لاغری می‌توان با خرید قرص لاغری گامی موثر برداشت. از این رو در این مقاله قصد داریم بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران را به شما معرفی کنیم.

در این قسمت ابتدا 2 مکمل کاهش وزن ورزشی را که در صورت مصرف صحیح هیچ نوع عارضه‌ای به همراه نخواهند داشت به شما معرفی می‌کنیم و بعد به معرفی دیگر قرص‌های لاغری که اغلب گیاهی هستند، خواهیم پرداخت:

ال کارنیتین؛ بهترین قرص کاهش وزن ورزشی

لاغری بدون انجام تمرینات ورزشی بسیار سخت است. اگر به باشگاه می‌روید و باپشتکار ورزش می‌کنید تا وزن کم کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم از قرص ال کارنیتین هم در کنار تمرینات خود استفاده نمایید. ال کارنیتین در تبدیل چربی به انرژی کمک کرده و وظیفه انتقال اسیدهای چرب به داخل میتوکندری را بر عهده دارد. در میتوکندری چربی‌ها سوزانده می‌شوند و چربی‌سوزی صورت می‌گیرد.

علاوه بر تاثیری که ال کارنیتین در لاغری دارد، به ریکاوری و بازسازی عضلات نیز کمک کرده و استقامت بدن را در حین انجام تمرینات افزایش می‌دهد. مصرف ال کارنیتین تا 2 گرم در روز برای عموم افراد کاملا بی‌خطر است. اگر بیماری خاصی ندارید و به اندازه توصیه شده از ال کارنیتین استفاده می‌کنید، اصلا لازم نیست نگران عوارض جانبی باشید. این مکمل کاهش وزن، بی‌عارضه است؛ مگر آنکه به شکل صحیح از آن استفاده نکرده و هشدارهای مصرف را نادیده گرفته باشید. از جمله بهترین مکمل‌های ال کارنیتین می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  •     قرص ال کارنیتین ۵۰۰ میلی گرم یوروویتال
  •     قرص ال کارنیتین ۲۰۰۰ میلی گرم فارماتک
  •     پودر ال کارنیتین اولترا پاور پگاه
  •     ویال خوراکی ال کارنیتین ۳۰۰۰ میلی گرم نورم لایف

 

قرص CLA برای لاغری

از جمله بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران می‌توانیم به قرص سی ال ای اشاره کنیم که مخصوص ورزشکارانی است که به دنبال چربی‌ سوزی و لاغری هستند. نام دیگر CLA اسید لینولئیک مزدوج است که به وفور در گوشت گاو و محصولات لبنی یافت می‌شود. قرص سی ال ای در چربی سوزی موثر بوده و حتی در کنار ال کارنیتین هم می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. cla در صورت مصرف صحیح یا هیچ نوع عارضه‌ای ندارد یا در برخی از افراد عوارض خفیفی مثل ناراحتی معده، اسهال و حالت تهوع را ممکن است به وجود آورد. نمونه‌هایی از بهترین قرص‌های سی ال ای موجود در بازار عبارتند از:

    کپسول CLA کارن

بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران، مکمل‌هایی هستند که از ترکیبات طبیعی و گیاهی در آنها استفاده شده است. بهترین قرص لاغری موجود در داروخانه که هیچ نوع عارضه‌ای را به همراه نیاورد، یکی از محصولاتی است که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم:

قرص اسلیم کوئیک گل دارو

قرص اسلیم کوئیک گل دارو کاهش دهنده وزن بوده، سوخت و ساز چربی‌ها را در بدن افزایش می‌دهد و اشتها را کم می‌کند. روزانه 3 بار و در هر نوبت 1 عدد از این قرص چربی سوز باید نیم ساعت قبل از غذا مصرف شود. وقتی مصرف این قرص لاغری را تازه شروع می‌کنید، ممکن است کمی مشکلات گوارشی داشته باشید اما پس از مدتی این عوارض به طور کامل برطرف خواهند شد.

کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید

چیتوسان، عصاره گیمنما، ویتامین سی و کروم ترکیبات موجود در کپسول چیتوسان کمپلکس هلث اید را تشکیل می‌دهند. افراد بالای ۱۶ سال، روزانه ۲ عدد کپسول ۳ بار در روز و ترجیحا قبل از غذا باید استفاده کنند. این مکمل یکی از بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران است که چربی سوز و کاهنده اشتها به حساب می‌آید. اگر به ترکیبات این کپسول حساسیت نداشته باشید، هیچ عارضه‌ای نخواهد داشت.

کپسول اسلیم مکس قائم دارو

عصاره گیاهانی مانند رازیانه و کاسنی در کپسول اسلیم مکس قائم دارو به کار رفته‌اند که سوخت و ساز بدن را افزایش داده و اشتها را کاهش می‌دهند. روزانه ۳ بار هر بار یک کپسول به فاصله یک ساعت بعد از هر وعده غذایی باید مصرف شود. در طول مصرف این قرص لاغری بدون عارضه باید به حد کافی مایعات بنوشید تا عوارضی همچون یبوست به وجود نیاید.

قرص روکش دار برنینگ فت گلدن لایف

به دنبال بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران هستید؟ قرص برنینگ فت گلدن لایف را امتحان کنید. این قرص چربی سوز بوده، اشتها را کاهش می‌دهد و در نهایت سبب کاهش وزن می‌شود. تاکنون عارضه جانبی خاصی برای این قرص عنوان نشده است. ترکیبات موجود در این مکمل همه گیاهی هستند.

کپسول نرم زیره باریج اسانس

این مکمل لاغری از اسانس زیره سبز تولید شده است. کپسول نرم زیره باریج اسانس کاملا گیاهی بوده و با تاثیر مثبت در کاهش اشتها موجب لاغری می‌شود. این کپسول که خاصیت ضد نفخ هم دارد، 2 بار در روز هر بار 1 عدد بعد از غذا باید مورد مصرف قرار گیرد. به منظور کمک به تثبیت وزن هم از کپسول زیره باریج اسانس می‌توانید استفاده نمایید.

خرید بهترین قرص های لاغری بدون عوارض در ایران از داروخانه

هرگز برای خرید قرص لاغری به آنلاین شاپ‌های نامعتبر که مجوز فروش ندارند، اطمینان نکنید. بهترین مرکز برای خرید کپسول لاغری بدون شک داروخانه است. قرص‌های لاغری که به شما معرفی کردیم را به صورت آنلاین هم می‌توانید از برخی داروخانه‌ها مثل داروخانه آنلاین مثبت سبز تهیه نمایید. قبل از هر نوع اقدام حتما با پزشک یا متخصص تغذیه هم مشورت نمایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۶۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان