//
کدخبر: ۴۱۹۵۹۴ //

دردهای منتشر دیسک گردن کدام است؟

اگر مایل باشید در مورد دیسک گردن بدانید، کافیه در موتور جستجو سرچ کنید: دیسک گردن ویکی پدیا، آن‌وقت علائم و علت‌ها و راهای درمان را مشاهده می‌کنید. اما شاید برایتان سوال باشد که دیسک گردن با چه دردهایی همراه است.

دردهای منتشر دیسک گردن کدام است؟

اگر مایل باشید در مورد دیسک گردن بدانید، کافیه در موتور جستجو سرچ کنید: دیسک گردن ویکی پدیا، آن‌وقت علائم و علت‌ها و راهای درمان را مشاهده می‌کنید. اما شاید برایتان سوال باشد که دیسک گردن با چه دردهایی همراه است. مثلا خیلی‌ها می‌پرسند آیا سردرد هم نشانه‌ی دیسک گردن است؟ آیا دیسک گردن باعث گوش درد می‌شود؟ دیسک گردن و درد فک ربطی به هم دارند؟ ازکجا گرفتگی رگ گردن را از دیسک گردن تشخیص بدهیم؟ واقعیت این است که دیسک گردن چون به نخاع و اعصاب نخاعی فشار وارد می‌کند می‌تواند باعث انتشار درد در قسمت‌های دیگر بدن شود. در این‌جا به دردهای دیگری که در اثر دیسک گردن ایجاد می‌شود اشاره می‌شود.

دیسک گردن و سرگیجه

بیرون زدگی دیسک با فشار بر روی اعصاب نخاعی جریان خون در مغز و گوش داخلی را با اختلال مواجه می‌کند و از این طریق سرگیجه ایجاد می‌شود.

دیسک گردن و درد دست راست

بیرون زدگی دیسک در سمت راست و راست دست بودن فرد و استفاده‌ی زیاد از دست در بروز این دردها تاثیر دارد.

دیسک گردن و تاریکی دید یا چشم درد

تنش‌های عضلانی و مختل شدن خون‌رسانی به سر و چشم سبب ایجاد این مشکل می‌شود.

با این حساب اگر به واسطه‌ی دیسک گردن، خون‌رسانی به قسمتی از سر یا بدن مختل شود و یا به اعصاب نخاعی فشار بیاید دردهای فک، سرگیجه، سردرد،گوش درد دور از انتظار نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان