//
کدخبر: ۴۱۹۳۰۸ //

عمل نوک بینی چگونه است؟

گاهی برای برخی از دوستان سوالاتی مثل ” چگونه بدون عمل نوک بینی را بالا ببریم” ” میشه فقط نوک بینی رو عمل کرد” ” نوک بینی بعد از عمل چقدر پایین میاد” پیش می‌آید.

عمل نوک بینی چگونه است؟

گاهی برای برخی از دوستان سوالاتی مثل ” چگونه بدون عمل نوک بینی را بالا ببریم” ” میشه فقط نوک بینی رو عمل کرد” ” نوک بینی بعد از عمل چقدر پایین میاد” پیش می‌آید. در ادامه و همچنین مقالات مرتبط دیگر سایت از جمله ” جراحی افتادگی نوک بینی” و ” افتادگی نوک بینی بعد از عمل” سعی کرده ایم به این سوالات پاسخ درخور بدهیم.

عمل نوک بینی یک عمل جراحی است که طی آن جراح بینی، شکل نوک بینی را تغییر می‌دهد. این جراحی معمولاً بر تغییر شکل و کاهش اندازه نوک بینی و اطمینان از متناسب بودن آن با بقیه قسمت‌های صورت متمرکز است. انواع مختلفی از عمل نوک بینی وجود دارد، از جمله عمل نوک بینی باز یا بسته.

دکتر پوست، مو و زیبایی، عملی که برای شما مناسب است را بسته به نیازهای خاص شما انتخاب می‌کند. عمل نوک بینی افتاده، عمل نوک بینی گوشتی، عمل نوک بینی گرد، عمل نوک بینی پهن، عمل نوک بینی پیازی، عمل نوک بینی بلند یا کوتاه، ترمیم نوک بینی عمل شده، یا به طور کلی ناهمواری نوک بینی و… در تمام این موارد می‌توانید از روش‌های عمل نوک بینی بهره‌مند شوید.

عمل نوک بینی به روش باز

در حالت باز، دکتر جراحی بینی یک برش کوچک در زیر نوک بینی بین سوراخ‌های بینی ایجاد می‌کند. جراحی باز زمانی استفاده می‎شود که بیمار نیاز به مجسمه‌سازی وسیع‌تری از بینی داشته باشد.

عمل نوک بینی به روش بسته

عمل نوک بسته به این معنی است که جراح بینی، برش‌هایی را در داخل سوراخ بینی ایجاد می‌کند. این روش اغلب در روش‌های جراحی زیبایی بینی زمانی که نیاز به تنظیمات جزئی در ساختار بینی است استفاده می‌شود. گاهی اوقات، بالا بردن نوک بینی بدون عمل جراحی یک گزینه مناسب است.

در طی این روش، دکتر جراح پلاستیک فیلرهای پوستی را به نواحی خاصی تزریق می‌کند تا برجستگی‌ها را صاف کند، تقارن بینی را بهبود بخشد و نوک بینی را تغییر دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان