//
کدخبر: ۴۱۰۹۹۶ //

بهترین مکمل های حجم دهنده بانوان (+نکات تغذیه ای)

ورزش بین بانوان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که علاوهبر کمک به تندرستی شرایط لازم برای داشتن بدنی قدرتمند و پرحجم را برای آن‌ها فراهم می‌کند. اما نکته مهم اینجاست که ورزش سنگین بدون داشتن برنامه غذایی درست و استفاده از مکمل‌های ورزشی به تنهایی کافی نیست.

بهترین مکمل های حجم دهنده بانوان (+نکات تغذیه ای)
به گزارش فرتاک نیوز،

بدن بانوان تستوسترون کمتری تولید می‌کند و این موضوع کار را برای بانوان سخت‌تر می‌کند. اما جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چرا که با مصرف مکمل‌ های حجم دهنده بانوان این مشکل حل شده و شما می‌توانید سریع‌تر به حجم و وزن دلخواه خود دست پیدا کنید. در ادامه بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم بانوان را به شما معرفی خواهیم کرد. پس اگر می‌خواهید با مکمل‌ های حجم دهنده بانوان آشنا شوید از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

مکمل های حجم دهنده بانوان کدام اند؟

مکمل‌های ورزشی نقش بسیار زیادی در بهبود وضعیت عضله سازی و افزایش وزن بدن بانوان دارد. چرا که میزان ترشح تستوسترون در خانم‌ها در مقایسه با آقایان کمتر است. این موضوع باعث می‌شود که فرآیند عضله‌سازی در بانوان سرعت کمتری داشته باشد. پس اگر شما جزو افرادی هستید که می‌خواهید زودتر به حجم و وزن ایده‌ال خود برسید لازم است که بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم بانوان را بشناسید. این مکمل‌ها عبارت‌اند از:

مکمل پروتئین وی؛ مناسب برای عضله سازی

پروتئین وی یا آب پنیر در لیست بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم بانوان قرار می‌گیرد. پروتئین وی حدود 20 درصد از پروتئین‌های موجود در شیر را تشکیل می‌دهد که در بخش مایع شیر قرار دارد. این پروتئین با سرعت بالایی جذب بدن می‌شود و مصرف آن به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید قدرت و حجم عضلات خود را افزایش دهید.

Picture1

با مصرف پروتئین وی عضلات شما پروتئین، اکسیژن، هورمون و مواد مغذی بیشتری دریافت می‌کنند. این موضوع باعث تحریک عضلات بدن شده و آن‌ها را برای رشد سریع‌تر آماده می‌کند. پروتئین وی‌ها توسط برندهای مختلفی روانه بازار می‌شوند و شما با توجه به سلیقه شخصی خود می‌توانید بهترین مکمل را برای خرید انتخاب نمایید. پیشنهاد ما خرید پروتئین وی کاله است چرا که محصولات کاله کیفیت بالایی داشته و با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه می‌شوند.

مکمل گینر؛ بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم بانوان

گینر از جمله مکمل‌ های حجم‌ دهنده بانوان است که نباید مصرف آن را فراموش کنید. گینر یک مکمل جذاب و پرطرفدار بین ورزشکاران است که حاوی پروتئین و کربوهیدرات با کالری بالا است. مصرف این مکمل به شما کمک می‌کند که میزان کالری بیشتری در طول روز دریافت کرده و به کمک آن به افزایش وزن و حجم بدن خود کمک کنید. همچنین مکمل گینر یک گزینه ایده‌آل برای افزایش سرعت ریکاوری بعد از تمرین است. پودر گینر پروکمپلکس دوبیس یکی از بهترین مکمل‌های گینر موجود در بازار است که خرید آن را به بانوان ورزشکار پیشنهاد می‌کنیم.

مکمل کراتین؛ از بهترین مکمل های حجم دهنده بانوان

کراتین یکی از بهترین مکمل‌ های حجم‌ دهنده بانوان به شمار می‌رود. این ماده به‌طور طبیعی توسط بدن تولید می‌شود ولی اندازه آن به قدری نیست که برای عضله‌سازی کافی باشد. به همین جهت با تهیه مکمل کراتین می‌توانید عملکرد ورزشی خود را افزایش داده و خیلی سریع‌تر به حجم دلخواه خود برسید. هدف اصلی از مصرف کراتین کمک به افزایش انرژی بدن است. در واقع شما زمانی که انرژی بالاتری داشته باشید، قادر خواهید بود که تمرینات خود را بهتر انجام داده و عضله‌های بزرگتر و قویتری برای خود بسازید.

Picture2

اگر دقت کرده باشید بانوانی که از مکمل کراتین استفاده می‌کنند از قدرت و استقامت بالاتری برخوردارند. بهره‌مندی از این ویژگی در کنار جذب بیشتر آب توسط بدن باعث می‌شود که سلول‌های عضلانی رشد خوبی را تجربه کنند. پس اگر می‌خواهید بدنی پرحجم و با عضله‌های قدرتمند داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم که حتما مصرف مکمل ورزشی کراتین را در دستور کار خود قرار دهید.

مکمل BCAA؛ مناسب برای افزایش حجم و کاهش آسیب به عضلات

مکمل BCAA یکی از بهترین و کامل‌ترین مکمل‌های ورزشی است که توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مکمل‌ها از سه آمینو اسید ایزولوسین، لوسین و والین ساخته می‌شوند. مکمل بی سی ای ای با توجه به ترکیب مغذی و قدرتمندی که دارد به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید عملکرد ورزشی خود را بهبود ببخشید و زمان بیشتری را برای ورزش کردن سپری کنید.

به‌عبارتی مصرف مکمل BCAA به شما کمک می‌کند که بدون احساس خستگی تمرینات خود را به پایان برسانید و عضلات حجیمی برای خود بسازید. این مکمل‌ها با کمک به ریکاوری سریع بدن نیز از آسیب دیدن عضلات نیز جلوگیری می‌کنند. با توجه به این تفاسیر مکمل BCAA در لیست بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم بانوان قرار می‌گیرد و مصرف آن به بانوان ورزشکار توصیه می‌شود.

تغذیه مناسب برای افزایش حجم و وزن بانوان

خرید مکمل‌ های حجم‌ دهنده بانوان به تنهایی برای داشتن بدن پرحجم کافی نیست. به همین جهت شما در کنار مصرف مکمل ورزشی باید تغذیه مناسبی نیز داشته باشید. با شناخت غذاهای حجم‌دهنده و مغذی می‌توانید به افزایش حجم و وزن خود کمک کرده و بدن ایده‌آلی برای خود فراهم کنید. لیست غذاهای مورد نیاز برای افزایش حجم و وزن بانوان عبارت اند از:

  • گوشت، مرغ و ماهی: استیک، گوشت چرخ کرده، سینه مرغ، ماهی قزل آلا، ماهی تیلاپیا و ماهی کاد.

  • لبنیات: ماست، پنیر و شیر کم چرب

  • غلات: نان، غلات، کینوآ، ذرت بو داده و برنج.

  • میوه ها: پرتقال، سیب، موز، انگور، گلابی، هلو، هندوانه و انواع توت ها.

  • سبزیجات نشاسته ای: سیب زمینی، ذرت، نخود سبز و لوبیا سبز

  • سبزیجات: کلم بروکلی، اسفناج، سبزیجات برگ‌دار سالاد، گوجه فرنگی، خیار، کدو سبز، مارچوبه، فلفل و قارچ.

  • دانه ها و مغزها: بادام، گردو، تخمه آفتابگردان، دانه چیا و دانه کتان.

  • لوبیا و حبوبات: نخود، عدس، لوبیا چشم بلبلی، لوبیا سیاه و لوبیا چیتی.

  • روغن ها: روغن زیتون، روغن بذر کتان و روغن آووکادو.

خرید مکمل های حجم دهنده بانوان با ضمانت اصالت

مکمل‌ها نقش مهمی در بهبود عملکرد ورزشی بانوان ایفا می‌کنند. با توجه به این مسئله که میزان ترشح تستوسترون در بانوان کمتر از آقایان است، خانم‌های ورزشکار برای رسیدن به وزن و حجم دلخواه خود باید از مکمل‌ های حجم دهنده بانوان استفاده کنند. این مکمل‌ها انواع مختلفی دارند و به ورزشکاران این امکان را می‌دهند که بدن ایده‌‌آل خود را سریع‌تر بسازند. در این مقاله بهترین مکمل برای افزایش وزن و حجم بانوان را به شما معرفی کردیم.

با مراجعه به وب سایت بتا دارو می‌توانید انواع مکمل‌ های حجم‌ دهنده بانوان را با تضمین اصالت کالا و با بهترین قیمت ممکن خریداری کنید. بتا دارو یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که امکان سفارش دارو در کمترین زمان ممکن را برای شما فراهم کرده است. بتا دارو مکمل‌های مورد نیاز شما را در کوتاه‌ترین زمان و با تضمین کیفیت برای شما ارسال می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۰۹۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان