//
کدخبر: ۴۰۷۸۴۷ //
درمان عفونت قارچی واژن

عفونت قارچی واژن چیست؟ برای رفع عفونت قارچی واژن چی خوبه؟

در این مطلب در رابطه با این سوال که برای عفونت قارچی واژن چی خوبه می پردازیم.

 عفونت قارچی واژن  چیست؟ برای رفع عفونت قارچی واژن چی خوبه؟
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مطلب در رابطه با این سوال که برای عفونت قارچی واژن چی خوبه می پردازیم.

برای درمان عفونت قارچی واژن، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید. او می‌تواند بر اساس شدت علائم شما و تاریخچه پزشکی شما، داروی مناسب را برای شما تجویز کند.

همچنین به عنوان راهکارهای درمانی خانگی می‌توانید از محلول‌ها و کرم‌های ضد قارچی موضعی که بدون نیاز به نسخه پزشک قابل تهیه است، استفاده کنید. همچنین رعایت بهداشتی و به کار گیری لباس‌های مناسب و جلوگیری از رطوبت و رطوبت نگهداری از منطقه تناسلی نیز به درمان عفونت قارچی کمک می‌کند.

درمان عفونت های قارچی به شدت و فراوانی عفونت بستگی دارد.

برای علائم خفیف تا متوسط ​​و دوره های نادر، پزشک ممکن است توصیه کند:

    درمان واژینال در دوزهای ترکیبی در یک دوره کوتاه. مصرف داروهای ضد قارچ به مدت سه تا هفت روز معمولا عفونت قارچی را از بین می برد. داروهای ضد قارچ – که به صورت کرم، پماد، قرص و شیاف در دسترس هستند – شامل میکونازول (Monistat 3) و ترکونازول هستند. برخی از این داروها بدون نسخه و برخی دیگر فقط با نسخه در دسترس هستند.

    یک داروی خوراکی یکبار مصرف. پزشک ممکن است یک دوز خوراکی فلوکونازول (دیفلوکان) را تجویز کند. اگر باردار هستید مصرف داروهای خوراکی توصیه نمی شود. برای کنترل علائم شدیدتر، ممکن است دو دوز واحد را با فاصله سه روز مصرف کنید.

اگر درمان علائم شما را برطرف نکرد یا اگر علائم در عرض دو ماه برگشت دوباره به پزشک مراجعه کنید.

اگر علائم شما شدید است یا عفونت های قارچی مکرر دارید، پزشک ممکن است توصیه کند:

    درمان ترکیبی واژینال طولانی مدت پزشک ممکن است یک داروی ضد قارچ را برای مصرف روزانه تا دو هفته و سپس یک بار در هفته به مدت شش ماه تجویز کند.

    یک داروی چند دوزی که از راه خوراکی مصرف می شود. پزشک ممکن است دو یا سه دوز از داروهای ضد قارچ را به جای واژینال به صورت خوراکی تجویز کند. با این حال، این درمان برای زنان باردار توصیه نمی شود.

    آزول درمانی بومی پزشک ممکن است اسید بوریک را توصیه کند که کپسولی است که در واژن قرار داده می شود. این دارو در صورت مصرف خوراکی می تواند کشنده باشد و فقط برای درمان قارچ های کاندیدا که به عوامل ضد قارچ استاندارد مقاوم هستند استفاده می شود.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب در رابطه با اینکه برای عفونت قارچی واژن چی خوبه اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۷۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان