//
کدخبر: ۳۹۱۲۴۶ //
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

ارگاسم کم‌تر زنان نسبت به مردان| دلایل را بدانید

ارگاسم رسیدن به اوج لذت جنسی است و در مردان بیشتر از زنان اتفاق می افتد.

ارگاسم کم‌تر زنان نسبت به مردان| دلایل را بدانید
به گزارش فرتاک نیوز،

تفاوت بین ارگانومی بدن مردان و زنان تا حد زیادی یک پدیده بیولوژیکی است. به دلیل تفاوت در آناتومی و فیزیولوژی، مردان اغلب سریع‌تر و راحت‌تر از زنان به ارگاسم می‌رسند.

بیشتر بخوانید:تاثیر شگفت انگیز این مواد بر اسپرم آقایان

 

به عنوان مثال، در مقایسه با کلیتوریس که منبع اصلی تحریک زنان است، آلت تناسلی در مردان به تحریک حساسیت بیشتری دارد. علاوه بر این، آناتومی مردانه طوری ساخته شده است که در پاسخ به تحریک به طور خودکار ژاکوله شود، اما آناتومی زن برای انجام این کار ساخته نشده است.

نقش مسائل اجتماعی در ارگاسم

مسائل اجتماعی و فرهنگی نیز به تفاوت ارگاسم کمک می کنند. زنان اغلب آموزش می بینند که لذت شریک زندگی خود را بر لذت خود ترجیح دهند، که می‌تواند باعث شود آنها در بیان خواسته‌ها و خواسته‌های جنسی خود اعتماد به نفس کمتری داشته باشند. زنان ممکن است در نتیجه تحریک مورد نیاز برای موفقیت را دریافت نکنند. علاوه بر این، تابوهای فرهنگی در مورد تمایل جنسی زنان ممکن است زنان را از کشف بدن خود و کسب دانش لازم برای شرکت در ارگاسم بازدارد.

رابطه جنسی

اختلال عملکرد s£x زنان

شیوع اختلال عملکرد جنسی در زنان یکی دیگر از عناصری است که منجر به تفاوت ارگاومی می شود. اختلال عملکرد جنسی S£ هر وضعیت جسمی یا روانی است که فرد را از لذت بردن از روابط جنسی خود باز می دارد. اختلال عملکرد s£x زنان می تواند خود را به روش های مختلفی نشان دهد، از جمله ناراحتی در طول s£x، مشکل در ایجاد ارگا$م، و فقدان میل جنسی. عدم تعادل هورمونی، بیماری ها و متغیرهای روانی مانند استرس و نگرانی تنها تعدادی از دلایل این مشکلات هستند.

قطع ارتباط بین عاشقان

یکی از دلایل اصلی شکاف ارگاومی، قطع ارتباط بین عاشقان است. بر اساس تحقیقات، زنان زمانی که با شریک زندگی خود در مورد نیازها و خواسته های جنسی خود صادق باشند، بیشتر به ارگاسم می رسند. با این حال، بسیاری از زوج‌ها برای انجام این بحث‌ها تلاش می‌کنند و در نتیجه، شانس بهبود روابط جنسی خود را از دست می‌دهند.

+شرم+در+رابطه+زناشویی

متغیرهای متعدد در شکاف دستمزد جنسیتی

در نتیجه، متغیرهای متعددی در شکاف دستمزد جنسیتی وجود دارد که موضوعی پیچیده است. اگر زنان در مورد بدن خود آموزش ببینند، صادقانه ارتباط برقرار کنند، روش‌های جدید s£x را آزمایش کنند و در صورت لزوم به دنبال کمک باشند، می‌توان شکاف ارگاومی را از بین برد و زنان می‌توانند s£x بیشتری داشته باشند. اگر درک بهتری از دلایل این شکاف ارگاومی داشته باشیم، می‌توانیم به سوی آینده‌ای کار کنیم که در آن همه رضایت جنسی بیشتری داشته

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۲۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان