//
کدخبر: ۳۹۰۸۷۶ //

۲۰ نشانه و ویژگی خانم‌ها که مردان آنها را جذاب‌ترین بدانند!

اکثر خانم ها از اینکه جذاب باشند احساس خوبی دارند و اکثرا سعی می کنند تا ظاهر و رفتار آن ها به نحوی باشد که میزان جذابیت آن ها را افزایش دهد و آن ها را در چشم دیگران و به خصوص مردان و همسرانشان تبدیل به یک فرد دوست داشتنی و مورد قبول کند.

20 نشانه و ویژگی خانم‌ها که مردان آنها را جذاب‌ترین بدانند!
به گزارش فرتاک نیوز،

عمل‌های زیبایی بسیاری که امروزه توسط خانم‌ها انجام می‌شود شاهدی بر این ادعا هستند. اما آیا تنها راز جذابیت زیبایی ظاهری است؟

بیشتر بخوانید: کدام یک از این 5 دختر جذاب‌تر هستند؟ بگو تا بهت بگم چه شخصیتی داری!

در این نوشته به این سوال پاسخ می‌دهیم و رموز جذابیت زنانه از دید مردان را از منظر رفتاری و ظاهری مورد توجه قرار می‌دهیم تا بدانید مردان چه چیزی را در زنان جذاب می دانند.

گفته می شود که زیبایی در وجود انسان است اما نمی توان منکر این موضوع شد که اولین تاثیر نقش بسیار مهمی دارد. اما وقتی صحبت از مردان و زنان می شود، موضوع تنها زیبایی و ظاهر نیست – خیلی بیشتر از این موضوع است. چه چیزی در زنان برای مردان جذاب است؟ آیا سایز بدنشان است؟ رنگ مو؟ کشیدگی پاها با کفش های پاشنه بلند؟ یا شاید هم جذابیت در مورد ویژگی های شخصیتی است؟

خوشبختانه، لازم نیست حدس بزنیم. مطالعات بسیار زیادی در این زمینه انجام گرفته است و به نتایج قابل توجهی دست پیدا کرده اند. گفتنی است که ترجیح شخصی نیز دخیل است. اما ویژگی هایی وجود دارند که اکثر مردها با هر سلیقه ای در زنان جذاب می دانند. جالب است که گاهی اوقات، این حتی عمدی نیست. برخی از چیزها، مردها را بدون درک دلیل آن جذب زنان می کنند.

اما دیگر حدس زدن کافی است. بیایید در مورد آنچه این مطالعات مطرح می کنند، صحبت کنیم.

باور کنید یا نه، نحوه رفتار و عمل یک زن به همان اندازه ظاهر اهمیت دارد. چند ویژگی وجود دارند که می توانند هر زن را زیباتر نشان دهند (بدون این که ربطی به ظاهر داشته باشند!).

جذابیت زنان از نگاه مردان محدود به فاکتورهای ظاهری و زیبایی نیست بلکه بسیاری از زنان وجود دارند که اگرچه چهره ی فوق العاده جذاب و زیبایی ندارند اما مورد تحسین همه هستند و در نظر مردان فرد بسیار دوست داشتنی و جذابی هستند.

ویژگی های رفتاری وجود دارد که افراد جذاب از آن برخوردارند و داشتن این ویژگی های رفتاری باعث می شود زنان در نگاه مردان جذاب جلوه کنند. در ادامه به برخی از فاکتورهای زیبایی و جذابیت زنان از نگاه مردان که جنبه رفتاری دارند اشاره می کنیم:

۱. زنان خوشرو جذاب‌ترند

خوشرویی و خوش اخلاقی قطعا یکی از اساسی ترین رموز جذابیت زنان است که باعث می شود مردان جذب آنان شوند. هیچ مردی و می توان گفت هیچ انسانی جذب زنان بداخلاق و غرغرو نمی شود.

۲. خودشان را دوست دارند

زنان جذاب از نگاه مردان زنانی هستند که عاشق خودشان هستند و به خودشان و خواسته هایشان احترام می گذارند البته تا جایی که حقوق دیگران را پایمال نکنند و این کار جنبه خودخواهی نداشته باشد. یکی از رازهای جذاب بودن زنان از دید مردان این است که به سلامتی خودشان اهمیت می دهند و آرامش خودشان را فدای چیز دیگری نمی کنند.

۳. یک راز جذاب بودن زنان خوش بین بودن است

یکی از فاکتورهای جذابیت زنان که باعث می شود مردان را شیفته خود کنند این است که خوش بین هستند و اگر به مشکلی بر بخورند زانوی غم بغل نمی کنند و به جای گله و شکایت همیشه برای مشکلات راهی پیدا می کنند.

۴. زنان جذاب عاشق اندام خود هستند

یکی از رموز جذابیت زنان این است که شکل ظاهری خودشان را به همان صورتی که هست دوست دارند البته این به معنی بی توجهی به ظاهر و تلاش نکردن برای داشتن اندامی بهتر نیست بلکه به این معنی است که زنان جذاب خودشان را به همان شکلی که هستند دوست دارند حتی اگر چاق باشند.

۵. مهربانی باعث جذابیت زنان می شود

مردان جذب زنان مهربان می شوند. زنانی که غم و خوشحالی شان برای ان ها مهم است و خوش قلب هستند. مهربانی زنان نسبت به اطرافیان حتی کسانی که نمی شناسند یکی از فاکتورهای جذابیت آن ها است.

طبق مطالعاتی که در دانشگاه کلمبیا انجام‌شده، مردان به زنانی که لبخند می‌زنند، جذب می‌شوند. زیرا لبخند نشانه خوش‌بینی و ثبات یک فرد است، و این دو ویژگی‌هایی هستند که هر فرد در انتخاب همسر، آن‌ها را در نظر می‌گیرد.

یک شخصیت خوب مهم ترین چیز است! مردها شما را دوست نخواهند داشت اگر بی دلیل بی ادب و رک باشید … در عوض، برای مردها، زنان مهربان و دلسوز جذاب هستند. زنی که می داند چگونه با شرایط به درستی مواجه شود، مورد تحسین مردها قرار می گیرد.

این ویژگی ها بسیار مهم هستند زیرا مهربانی برای مردها نشان دهنده یک رابطه خوب است.

images

۶. یکی از موارد جذابیت زنان شوخ‌ طبعی است

مردان دوست دارند با زنانی معاشرت کنند و آن ها را به عنوان همسر انتخاب کنند که شوخ طبع باشند و اخلاق کسالت باری نداشته باشند. زنان شاد و خوشحال همیشه در نگاه مردان جذاب ترند. بنابریان یکی از عواملی که زن را برای مرد جذاب می کند حس طنز و شوخ طبعی است.

آلن دوجنرس: “من زنانی را دوست دارم که در لحظه زندگی می‌کنند، شاد هستند و به خودشان اهمیت می‌دهند”

۷. زنان جذاب همراهان خوبی هستند

مردان جذب زنانی می شوند که همراه همسرانشان باشند و هیچ وقت آن ها را برای انجام کارها تنها نگذارند. زنانی که همراه مردان خود در سرگرمی های مورد علاقه آن ها ششرکت می کنند همیشه مورد علاقه مردان هستند.

۸. یکی از رموز جذابیت زنان در دید مردان اعتماد به‌ نفس و قدرت ریسک است

هیچ‌چیز برای مردان جذاب‌تر از زنی نیست که اعتمادبه‌نفس بالایی دارد و رفتارهای مطمئن دارد. زنانی که اقتدار و اعتماد به نفس دارند همیشه در نظر مردان شگفت انگیز و قابل تحسین هستند.

همگی ما با چنین زنی در زندگی آشنا شده ایم. او ۱۰۰ درصد به نظر نمی رسد اما اعتماد به نفس و شجاعت نشان دهنده چنین جذابیت قدرتمندی است که باعث می شود تا اطرافیان عاشق چنین زنی شوند. اعتماد به نفس به همین جذابیت است.

این دوجانبه است – هم مردها و هم زن ها، آدم های با اعتماد به نفس بالا و دارای قدرت ریسک کردن را دوست دارند. در واقع، رفتارهای مبتنی بر ریسک کردن می توانند برای هم مردها و هم زن ها جذاب باشند.

برای مردها، همراهی یک زن و لذت بردن او از ماجراجویی ها و سفرهایش بسیار جذاب است. این فعالیت ها شامل کوهنوردی، قایق سواری در آب های خروشان، اسکی، خالکوبی کردن و غیره هستند. حتی اگر نمی دانید چطور این کارها را انجام دهید، بسیاری از مردها دوست دارند این چیزها را به شما یاد دهند زیرا به آن ها فرصت خودنمایی می دهد (اما باید برای ریسک کردن به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید!).

جذب کارهای خطرناک شدن یکی از دلایلی است که مردها جذب زنانی می شوند که خالکوبی دارند. از آنجایی که چنین زنانی سیگنالی از شجاعت و پذیرش کارهای خطرناک از خود نشان می دهند، برای مردها به شدت جذاب به نظر می رسند.

پیوست: در حالی که رفتارهای خطرناک می توانند به شدت لذت بخش باشند اما باید همیشه مراقب خود باشید، در هر شرایطی! اگر برای انجام کاری اعتماد به نفس ندارید، نیازی به تظاهر نیست؛ حتی اگر این چیزی است که آن مرد دوست دارد.

277326645-parsnaz-com

۹. یکی از رموز جذابیت زنان قاطعیت است

یکی دیگز از فاکتورهای جذابیت زنان که باعث می شود مردان جذب آن ها شوند قاطعیت و جدیت در تصمیم گیری است. زنانی که در تصمیم گیری های خود دچار مشکل می شوند و نمی دانند که چه می خواهند فاقد فاکتورهای جذابیت هستند.

۱۰. منحصر به فرد هستند

زنانی که از دیگران تقلید نمی کنند و راه و روش خودشان را برای زندگی دارند برای مردان بسیار جذاب هستند. منحصر به فرد بودن زنان باعث می شود در نظر مردان خاص و جذاب جلوه کنند.

۱۱. صداقت و مسئولیت پذیری

در نظر مردان زنان صادق بسیار جذاب هستند هیچ مردی و البته هیچ شخصی دوست ندارد وقتش را با شخصی که دروغ می گوید سپری کند. داشتن صداقت در زنان باعث می شود مردان بهتر بتوانند به آن ها اعتماد کنند و تمایل داشته باشند که بیشتر با آن ها آشنا شوند و به آن ها نزدیک شوند. پس یکی از رازهای جذابیت داشتن صداقت است.

صداقت به معنی قابل اعتماد بودن است و مسئولیت پذیری نشان می دهد که آن زن می تواند حامی، یاور و یک شریک زندگی برابر در هر موقعیتی از زندگی باشد. در مجموع، انتظار می رود که یک جذابیت عاشقانه بلندمدت به روابط طولانی تبدیل شود. در نتیجه، هر چیزی که نشان دهنده یک خانواده خوب و خوشحال بودن در کنار هم است، هم برای مردها و هم برای زنان اهمیت دارد.

۱۲. استقلال

زنان مستقل در نگاه مردان جذاب ترین زنان هستند. زنانی که وابستگی بیش از حد به مردان دارند باعث زدگی آن ها می شوند. داشتن استقلال در زنان به معنی خودسری و یکدندگی آن ها نیست همین که بتوانند خودشان تصمیم بگیرند و دوستان و فعالیت های اجتماعی خودشان را داشته باشند کافی است.

در حالی که مردها دوست دارند زنان تا حدی برای برخی از مسائل وابسته شان باشند، مطالعات نشان داده اند که استقلال زنان از دیدگاه مردها جذاب است. آن ها شاید از درخواست کمک شما خوششان بیاید اما نیازمند بودن شما را دوست ندارند.

مردها همچنین عاشق زنانی هستند که قدرت تصمیم گیری دارند و ترس ها یا عدم امنیت خود را بدون نیاز به حمایت مردها کنترل می کنند.

۱۳.مردان جذب زنانی می شوند که منظم و تمیز هستند

در گذشته های دور مردان در بیرون خانه و زنان در داخل خانه به فعالیت مشغول بوده اند و این زنان بوده اند که به زندگی روزمره مردان نظم بخشیده اند.این موضوع همچنان در ناخداگاه مردان وجود دارند و اگر زنی را ببینند که با ظاهری منظم و آراسته باشد ورای زیبایی آن احساس می کنند آن شخص زن مورد علاقه آنها است، زیرا احساس می کنند آن زن می تواند به درون زندگی شان نظم ببخشد و به آن سروسامان بدهد.

می توانیم تظاهر کنیم که حقیقت ندارد، می توانیم تظاهر کنیم که درست نیست اما زیبایی و ظاهر همچنان یک فاکتور مهم در انتخاب شریک زندگی است. زنان جذاب حتی می توانند باعث استرس و اضطراب مردان اطراف خود شوند – زیبایی زنانه به این اندازه قدرتمند است! در ادامه، در مورد چیزهایی که در ظاهر زنان برای مردها جذاب است، صحبت می کنیم.

زنان جذاب از نظر مردان ویژگی های ظاهری هم دارند که باعث می شود از دید آن ها دوست داشتنی باشند. در ادامه به برخی ویژگی های ظاهری زنان که باعث افزایش جذابیت آنان می شود اشاره می کنیم:

رموز جذابیت زنان موی سالم

نمی توان انکار کرد که مو یکی از جذابیت های فیزیکی زنان است که باعث جلب توجه مردها می شود. گاهی اوقات، مو اولین چیزی است که مردها در زنان بدان توجه می کنند، به خصوص اگر موها بلند، درخشان و سالم باشند.

با این وجود، در مطالعه انجام گرفته بر زنان، ۷۱ درصد از آن ها می گویند که انتظار ندارند عشقشان آنقدر بر موهایشان توجه داشته باشند. اما مردها می گویند که عاشق مو هستند (به خصوص وقتی غمگین هستند و برخی از مردها موهای به هم ریخته را ترجیح می دهند).

رنگ موها به نظر سلیقه ای است اما زنان بلوند جذاب تر به نظر می رسند. موهای روشن تر نشان دهنده جوانی، بازیگوشی و پتانسیل تربیت فرزند مثبت تر است و این توضیح می دهد که چرا مدل موی بلوند هرگز از مد نمی افتد.

مورد دیگری که باید بدان توجه کرد، این است که مردها خیلی ساده از موهای چرب، خیلی کوتاه یا دارای رنگ های غیرطبیعی دلزده می شوند.

آرایش کم

برخلاف تصور خانم ها از نظر مردان زنانی جذاب هستند که آرایش کمتری دارند. چهره مصنوعی خانم هایی که آرایش بیش از حد دارند برای مردان جذاب نیست و ان ها ترجیح می دهند خانم ها چهره ای ساده با آرایش کم داشته باشند.

لب ها یا لباس های قرمز

قرمز نقطه ضعف مردان است! ممکن است عجیب به نظر برسد اما مردها واقعا رنگ قرمز را دوست دارند. این رنگ با شور، عشق، انگیزه و جذابیت ارتباط دارد. گفته می شود که مردها شاید این رنگ را به این خاطر دوست دارند که باعث تحریکشان می شود (رنگ های صورتی یادآور اندام های زنانه است!) اما مطالعات خلاف این موضوع را ثابت کرده اند. این هیچ ربطی به حس فیزیکی ندارد، مردها واقعاً عاشق رنگ قرمز هستند و نمی توانند زنی که لباس قرمز پوشیده است را نادیده بگیرند – رنگ قرمز باعث جلب توجه مردها می شود!

پیشانی بلند

مردان به طور ناخودآگاه جذب زنانی می شوند که پشانی بلندتری دارند. البته این موضوع سلیقه ای است و ممکن است خانومی پیشانی کوتاهی داشته باشد اما ویژگی های دیگر صورت او باعث جذابیتش شود.

زنان خوش اندام و درشت

هر چند استثنا در هر موردی می توان یافت و عشق و علاقه نقش بسزایی در روابط میان زن و مرد دارد اما به جرات می توان گفت مردان بطور غریزی به زنانی علاقه نشان می دهند که خوش اندام، ورزیده و از قد و قواره خوبی برخوردار باشند چراکه بطور غریزی احساس می کنند آنها برای تولیدمثل و بقای نسل گزینه بهتری هستند.

lose-weight-4

ظاهر بالغ

دیدن موهای خاکستری روی سر می تواند آزاردهنده و نگران کننده باشد. اما سورپرایز! بر اساس برخی از مطالعات، مردها عاشق ظاهر بالغ زنان هستند. به نظر می رسد که مردانی که از مادران مسن تر (بالای ۳۰ سال) به دنیا آمده اند، زنان بالغ و کمی مسن تر را برای روابط بلندمدت خود ترجیح می دهند.

زنان بالغ نیز دارای ویژگی های شخصیتی جذاب تری هستند که با بالا رفتن سن در هر فرد ایجاد می شوند. آن ها احساس شرمندگی، ترس یا عدم امنیت غیرمنطقی کمتری دارند. این نشان دهنده یک رابطه پایدارتر است.

با این وجود، بلوغ ممکن است در روابط کوتاه مدت مسئله نباشد در حالی که زنان جوان تر به نظر می رسد انتخاب اول باشند.

چیزهای مبتنی بر تکامل که به نظر مردها جذاب می رسد

در نهایت، چیزهایی وجود دارند که همگی ما از گذشته به همراه داریم. اندام زنانه و تفاوت های جنسیتی نقش مهمی را ایفا می کنند به نظر می رسد که آن ها فرصت زاد و ولد بهتری را ایجاد می کنند!

چه مهارت هایی در زنان برای مردها جذاب است؟

مهارت هایی وجود دارند که اکثر زنان با آن ها متولد می شوند و می توانند هر مردی را تحت تاثیر قرار دهند. شاید کلیشه به نظر برسد اما ما قرار نیست در این مقاله به از بین بردن این کلیشه های رایج بپردازیم. تنها یافته های مطالعه خود را به اشتراک می گذاریم.

مهارت های آشپزی

البته! این مهارت همچنان چیزی است که افراد مسن تر می گویند: مسیر راه یافتن به قلب یک مرد را هموارتر می کند. برای مردها نیز آشپزی زنان و پر کردن شکمشان با غذاهای خوشمزه جذاب است. آشپزی نشانه توجه کردن است و مردها عاشق جلب توجه هستند!

این واقعیت که زنان می توانند غذاهای خوشمزه درست کنند، ممکن است به این حقیقت ارتباط داشته باشد که مادران برای فرزندانشان غذا درست می کنند. در نتیجه، یک غذای خوشمزه نشان می دهد که کسی می خواهد از شما مراقبت کند.

توانایی خلق زیبایی

زنان برای خلق زیبایی در هر جایی که هستند، شهرت دارند – و اکثر مردها عاشق این موضوع هستند. تزیین خانه، ست کردن لباس ها و آرایش صورت، استفاده از وسایل قدیمی برای ساخت وسایل جدید – همگی از جمله مهارت های جذاب برای مردها به شمار می روند.

این یک مورد از «قطب های مخالف همدیگر را جذب می کنند» است. در حالی که زنان اغلب به چیزهایی جذب می شوند که کاملاً با خودشان تفاوت دارند (مانند پسران بد یا مردهای مسئولیت ناپذیر)، زنان آرام و قدرت زنانه آن ها نیز برای مردها نشان دهنده جذابیت است.

غریزه مادرانه

رفتار انسان همیشه تحت تاثیر نیاز به زاد و ولد است.اکثر زنان دارای غریزه مادرانه هستند، بدان معنی که آن ها ذاتاً دوست دارند با بچه ها بازی کنند، آن ها را نگه دارند و البته، داشته باشند! عشق به کودک در مغز هر زنی وجود دارد به طوری که مراقبت از نوزادان و کودکان برای هر زنی آسان تر از مردهاست.

از آنجایی که مردها عاشق هر چیزی هستند که نشان دهنده مادر سالم برای فرزندانشان است، رفتار مادرانه نیز می تواند برای بسیاری از مردها جذاب باشد. در واقع، صمیمیت مادرانه چیزی است که بسیاری از مردها در شریک زندگی خود به دنبالش می گردند.

چه چیزهایی در فیزیک یک زن برای مردها جذاب است؟

سایز کمر و باسن: مردها معمولاً زنانی که سایز باسنشان بزرگ تر از کمر است را دوست دارند (نشان دهنده قدرت باروری بهتر است).

هر چیزی که نشان دهنده سلامت فرد باشد: گونه های گلگون، موهای سالم، پوست صاف، بدن به ظاهر سالم.

واضح است که بدنشان بدون هیچ چیز دیگر.

سینه های بزرگ تر (نشان دهنده شیر کافی برای فرزندشان)

به نظر می رسد که مردها، زنانی که کمتر آرایش می کنند و ظاهر طبیعی تری دارند را ترجیح می دهند.

هم زنان و هم مردها با حالت بدن صاف جذاب تر به نظر می سرند.

ثابت شده است که مردها بیشتر جذب زنان در دوره تخمک گذاری می شوند.

مردها، صدای زنانه بلندتر را دوست دارند (نشان دهنده جوانی و در نتیجه، قدرت باروری است).

درست مانند زنان، مردها نیز جذب نشانه هایی از بهداشت خوب می شوند (مانند بوی خوب، موی تمیز، پوست و لباس های تمیز).

موهای بلند

موی دم اسبی

پوشیدن کفش پاشنه دار

پوشیدن لباس هایی با رنگ قرمز

رعایت نظافت و بوی خوش

موهای صاف و بدون وز

پوست صاف و درخشان

بینی کوچک

داشتن پاهای کشیده

جمع بندی:​

بنابراین، رموز جذابیت زنانه آشکار شده است …

چه چیزی در زنان برای مردها جذاب است؟ هر چیزی که یادآور زیبایی، دلسوزی و تفاوت بین زنان و مردان باشد. هر چیزی که نشان دهنده توانایی مادر شدن و زاد و ولد شما باشد. هر چیزی که باعث حس خوب هنگام بودن با آن زن شود. بنابراین، شوخ طبع باشید، ریسک کنید و موهای زیبایی داشته باشید … . به نظر سخت می رسد اما اگر زنی هستید که این مقاله را می خواند، بدانید که اکثر این جذابیت ها را ذاتاً دارید.

برخلاف تصور خیلی ها که مردان جذب زنان زیبا می شوند همیشه هم این طور نیست. مردان ترجیح می دهند در کنار زنانی باشند که بتوانند به آن ها اعتماد کنند، زنانی که حس سرزندگی به آن ها بدهند و دارای استقلال و قاطعیت در تصمیم گیری باشند و وابستگی بیش از حد به آن ها نداشته باشند. البته نمی توان نقش زیبایی و جذابیت های ظاهری زنان را نادیده گرفت. در واقع این دو مکمل هم هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۸۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان