//
کدخبر: ۳۸۳۹۸۷ //
این مطلب از گروه وب گردی فرتاک نیوز می باشد و فقط جنبه سرگرمی دارد

ترفندهای زنانه که هر مردی باید آن‌ها را بشناسد !!

این ترفندهای روانشناسی به شما کمک می کنند که بیشترین تاثیر و اثر گذاری را در بدست آوردن جذابیت در فکر و احساس دیگران و معشوقه تان داشته باشید.

ترفندهای زنانه که هر مردی باید آن‌ها را بشناسد !!
به گزارش فرتاک نیوز،

با کمک ترفندهای روان شناسی می‌توانیم شخصیت خود را تقویت کنیم.ترفندهای روان شناسی مختلفی وجود دارد.اگر می‌خواهید تاثیرگذار به نظر برسید باید صفر تا صد حرف های روان شناسی را عمل کنید. ترفندهای روان شناسی به باز کردن ذهن کمک میکند. در ادامه ترفند روان شناسی را خواهید خواند.

گاهی اوقات روانشناسی به دنیال درمان بیماری های روحی شما نیست گاهی به شما کمک می کند تا مسیرهای سخت یک رابطه را دور بزنید و سریع تر دیگران را جذب خود کنید.

در این مطلب ترفندهای روانشناسی‌ای را به شما معرفی خواهیم کرد که با آن‌ها می‌توانید دیگران را مجذوب خود کنید.

1. صدا زدن اسم: او را به صورت شخصی صدا بزنید ! مثلا به او بگویید چقدر من به این اسم علاقه دارم

2. درخواست کنید: از او درخواست کنید، اما نه درخواست بزرگ و زیاد. مثلا از او بخواهید ، در مورد یک کتاب یا یک رشته تحصیلی به شما اطلاعات خاصی بدهد.

3. نگاهایتان را طولانی‌تر کنید: وقتی در یک جمع هستید ، هر چند وقت یک بار به چشمان او خیره شوید اما به سرعت صورت تان را بگردانید.

4. ژست‌های او را برگردانید: به این صورت که گاهی در بین حرف زدن و توجه کردن به حرف هایش، به همان صورت که او برخورد می‌کند ، همانطور ژست‌ها و فیدبک‌های بدنی او را تقلید کنید و به او برگردانید.

5. اجازه بده: اجازه بدهید در مورد خودش بیشتر صحبت کند . ازش در مورد تلاشی که در شغل و زندگی شخصی داشته ، بپرس، در مورد علاقه مندی‌هایش و در مورد هر چیزی ... هدف این است که بفهمد تو مشتاق شنیدن صحبت های او هستی.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۳۹۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان