//
کدخبر: ۳۸۰۶۲۱ //
تست هوش|تست|

با انتخاب یک ماه متوجه می‌شوید که چه چیزی در انتظار شماست!

شاید این تست کوچک به شما کمک کند که انگیزه واقعی تان را در زندگی پیدا کنید. سعی کنید صادقانه یک گزینه را انتخاب کنید و به دنبال جواب بگردید.

با انتخاب یک ماه متوجه می‌شوید که چه چیزی در انتظار شماست!
به گزارش فرتاک نیوز،

در این تست یک ماه را انتخاب کنید و آینده خود را در سال جدید پیش بینی کنید.

شماره یک

شما احساس می کنید که به این دنیا تعلق ندارید. از کودکی دوست داشتید به آسمان روشن شب نگاه کنید و به این فکر کنید که خانه واقعی شما کجاست و مسیر ززندگی تان چیست. شما به دنبال واقعیتی دیگر هستید. داستان های علمی تخیلی، اسطوره شناسی و عاشقانه گوتیک موضوعات مورد علاقه شما هستند. شما این فرصت را دارید که کارهای جدید انجام دهید، حتی اگر این موضوع برایتان چالش بر انگیز باشد.

شماره دو

این روش جزو روش های قدیمی است. این راه کسانی است که به دنبال روشنگری واقعی هستند و همیشه به دنبال حقیقت جهان هستند. انتخاب این ماه نشان دهنده سفر روح در قلمروهای جادویی است. شما به جادو و ادیان باستانی علاقه دارید. نمادها و تشریفات برای شما مهم هستند. شما عاشق موسیقی سنتی قدیمی هستید و آموزش های قدیمی را دوست دارید.

شماره سه

سفر شما متشکل از حساسیت، مهربانی و همدلی صمیمانه است. رویاها، اشتیاق و خواسته های شما باعث می شود در این دنیای بی رحم احساس کنید که گاهی اوقات سبک می شوید. حتی اگر ناامیدی های زیادی را تجربه کرده باشید و به شدت آسیب پذیر باشید، باز هم احساس می کنید کههمه چیز درست می شود و رسیدن امکان پذیر است. به قدرت مهربانی ایمان داشته باشید. عاشق بودن بخشی از وجود شماست. شما عاشق شعر، موسیقی کلاسیک و جاز هستید و زیبایی را در تمام اشکال آن دوست دارید.

شماره چهار

انتخابتان شما را در مسیر معنویت می برد. خورشید طلوع می کند، اما شب باز خواهد گشت. با این حال باید بدانید که خورشید دوباره طلوع می کند و تاریکی محو می شود. شما توسط اجدادتان هدایت خواهید شد و از طریق رویا هایتان کمک های بزرگی دریافت خواهید کرد اثر مهمی روی مسیر زندگی شما دارد. باید بدانید که احساس مهمتر از منطق است. شما کتاب هایی از نویسندگان بزرگ خوانده اید و به واسطه آنها یاد گرفته اید که چگونه بتوانید بر احساسات خودتان در مواقع غیرضروری غلبه کنید. یاد گرفتید که چگونه با ترس هایتان کنار بیاید و در دل آنها بروید. شما عاشق موسیقی های غیرعادی هستید و از هنر انتزاعی هم استقبال می کنید.

شماره پنج

زندگی برای شما هیچ محدودیتی ندارد. شهودتان در طول زندگی شما را راهنمایی می کند و گاهی اوقاتهم از آن سرپیچی می کنید. ایمان سلاح شماست و حتی اگر بسیاری از دوستانتان حواس شما را پرت می کنند، می دانید که تصمیم درستی گرفته اید. شما همیشه راه حلی پیدا می کنید که هیچ کس دیگری نمی تواند حتی به آن فکر کند. دوست دارید سفر کنید، رمان های معاصر بخوانید و حرفه ای جالب و موفق داشته باشید.

شماره شش

شما بیشتر از هرکسی می فهمید که ما بخشی از این دنیا هستیم. همیشه به عناصر طبیعت نزدیک بوده اید و احساس می کنید با قلمرو حیوانات ارتباط برقرار می کنید. به علاوه، شما همیشه جذب جادوی گیاهان و قدرت درختان بوده اید. می خواهید که در روستا زندگی کنید، به دور از شلوغی انسان ها و شلوغی شهر. رابطه شما با خانواده تان خوب است و این موضوع شما را خوشحال می کند. سعی کنید داستان های قدیمی و کتاب های تاریخی بخوانید. موسیقی مورد علاقه شما صداهایی است که در طبیعت به گوش می رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۶۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان