//
کدخبر: ۳۷۲۶۹۳ //

نان تهیه شده در نانوایی‌های کرمانشاه عاری از هر گونه مواد شیمیایی است

رئیس اتحادیه خبازی‌های کرمانشاه گفت: برای تهیه نان در نانوایی‌های کرمانشاه از جوش شیرین یا هر گونه مواد شیمیایی دیگر استفاده نمی‌شود.

نان تهیه شده در نانوایی‌های کرمانشاه عاری از هر گونه مواد شیمیایی است
به گزارش فرتاک نیوز،

اعتضاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرمانشاه ، اظهار داشت: استان کرمانشاه تنها استانی است که می‌توان گفت پخت نان در نانوایی‌های آن بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: بهداشت و معاونت غذا و دارو به صورت روزانه و در تمام نقاط نان را آزمایش می‌کنند و از جوش شیرین یا مواد غیرمجاز دیگر استفاده نمی‌شود.

علیزاده با اشاره به اینکه پخت نان به صورت سنتی در استان در حال حذف شدن است گفت: ترویج نانوایی ماشینی سبب بیکاری افراد بسیاری می‌شود و این در حالی است که به دلیل پایین بودن قیمت نان، افراد برای راه‌اندازی نانوایی تشویق می‌شوند.

رئیس اتحادیه نانوایان کرمانشاه عنوان کرد: هوشمندسازی و استفاده از کارتخوان سبب ساماندهی فروش نان در نانوایی‌ها می‌شود زیرا از این طریق هر نانوایی براساس میزان فروش سهمیه آرد دارد و از توزیع خارج از شبکه آرد جلوگیری می‌شود.

علیزاده با اشاره به رصد مستمر فعالیت نانوایان گفت: بیشترین جریمه نانوایی‌ها مربوط به استان کرمانشاه بوده، اما باید با مناسب کردن قیمت نان از نانوایی‌ها حمایت کرد.

وی با بیان اینکه 1050 نانوایی در کرمانشاه فعال است افزود: در هر منطقه شهرداری دو نانوایی و در مجموع 16 نانوایی برای فعالیت تا ساعت 24 در نظر گرفته شده که مشکلی برای تهیه نان شهروندان وجود نداشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۶۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان