//
کدخبر: ۳۷۲۴۳۲ //
تست هوش | تست هوش ریاضی

۷ ثانیه فرصت داری به سوالات هوش ریاضی پاسخ بدی/هوش خودت رو محک بزن!

نابغه ای اگر در 7 ثانیه به سوالات هوش ریاضی جالب پاسخ بدی!

7 ثانیه فرصت داری به سوالات هوش ریاضی پاسخ بدی/هوش خودت رو محک بزن!
به گزارش فرتاک نیوز،

سوالات هوش ریاضی جالب واقعا جالب هستند. چند سوال تصویری در این مجموعه گردآوری شده است. می توان گفت که این سوالات چالش برانگیزترین معماهای ریاضی هستند که می تواند تا اندازه ای شما را گیج کند.

تنها یک ذهن آرام با ضریب دقت وتمرکز عالی می تواند این سوالات را حل کند. ما از این سوالات برای محک زدن دقت، توجه و نیز مهارت ها و توانائیهای شناختی شما استفاده کرده ایم.

البته یک نکته را قبل از شروع این آزمون به خاطر بسپارید. هر تصویر را به دقت تجزیه و تحلیل کنید، زیرا همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. هر جزئیاتی، هر چقدر هم که کوچک باشد، می تواند بسیار مهم باشد و بین پاسخ صحیح و غلط تفاوت ایجاد کند. اگر آماده هستید می توانید با دقت به سوالات نگاه کنید.

تصویر سوال اول

در تصویر زیربا توجه بهصورت معدله اول و دوم باید معادلات بعدی را حل کنید. دقت کنید که همیشه آنطور که فکر می کنید حل مسائل ساده نیست و باید از دقت و تمرکز خود نیز در کنار ریاضیات استفاده کنید. تصویر را مرور می کنیم.

سوالات-هوش-ریاضی-جالب-5

پاسخ سوال اول در سوالات هوش ریاضی جالب

اگر به این قسمت رسیده اید احتمالا توانسته اید پاسخ را پیدا کنید.تبریک می گویئم به شما. شما واقعا یک نابغه ریاضی هستید.

سوالات-هوش-ریاضی-جالب-1

اگر آماده باشید سوال دوم در سوالات هوش ریاضی را با یکدیگر مرور می کنیم.

تصویر سوال دوم

در این تصویر نیز با توجه به مثادیر در معادلات ابتدایی باید بتوانید بقیه سوالات موجود در این تصویر را حل کنید. فقط یادتان باشد که برای سخت شدن آزمون شما زمان کمی دارید. 7 ثانیه شما از هم اکنون که تصویر را مرور می کنیم، آغاز شده است.

سوالات-هوش-ریاضی-جالب-2

پاسخ تصویر سوال دوم در سوالات هوش ریاضی جالب

احتمالا با پاسخ دادن به این سوال با خود گفته اید که این سوالات ساده ترین سوالاتی است که تاکنون دیده اید. باید بدانید که اگر چه حل سوالات ساده است، اما واقعا برای رسیدن به پاسخ سوالات باید شما بسیار دقت و تمرکز کنید و همین مسئله باعث می شود که فعالیت های مغزی شما افزایش پیدا کند. جواب اسن سوال نیز در پایین آمده است.

سوالات-هوش-ریاضی-جالب-3

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۲۴۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان