//
کدخبر: ۳۶۲۷۲ //

گیاهانی شگفت انگیز برای رفع تیرگی پوست

راهکارهای درمانی موثری برای رفع تیرگی پوست برایتان داریم. پیشنهاد می کنیم به توصیه های ما در این زمینه گوش بدهید تا صاحب پوستی شفاف شوید.


گیاهانی شگفت انگیز برای رفع تیرگی پوست
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر عظمایی پژوهشگر طب سنتی گفت: روغن گل راعی، گل مغربی،گل بابونه می تواند در رفع  تیرگی پوست ، آفتاب سوختگی، سرما زدگی و سوختگی های سطحی،آبرسانی سریع پوست، ترمیم، از بین بردن التهابات و شادابی پوست خواهند شد، توصیه می کنیم از این روغن ها بیشتر استفاده کنید.

 

عوامل زیادی در تیرگی پوست موثر هستند که استفاده از بعضی گیاهان دارویی و میوه ها، می توانند تأثیر بسزایی در روند جوانسازی پوست و رفع تیرگی پوست داشته باشند. بسیاری از عوامل از جمله خونمردگی بافتی، عوارض ناشی از بیماری های کبد و کلیه، اختلال در گردش و تصفیه خون، مصرف غذاهای دیرهضم، استفاده بیش از حد گوشت قرمز و یبوست منجر به تیرگی پوست می شوند.

 

استفاده از بعضی از گیاهان دارویی، میوه ها و سبزیجات از راههای مختلف به دلیل تسریع جریان خون، کلاژن سازی و و ایجاد حجم دهندگی در سطح پوست، می تواند در رفع تیرگی پوست بسیار موثر باشد.

 

علف چای

یکی از بهترین گیاهان دارویی برای رفع تیرگی پوست ، گل راعی (علف چای) است که استفاده از این گیاه خاصیت التیام بخشی دارد، همچنین تاثیر معجزه آسایی برای درمان مشکلات پوستی مانند کبودی، آفتاب سوختگی، سرمازدگی و سوختگی های سطحی دارد.

 

عصاره برگ زیتون

مصرف برگ زیتون سرشار از ویتامین ث و آنتی اکسیدان بوده و تاثیر چشمگیری در حفظ لطافت پوست دارد.

 

منبع: نبض ما
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۲۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان