//
کدخبر: ۳۵۹۷۰۹ //

تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای کارمندان الزامی است

استاندار گلستان با اشاره به اینکه تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای کارمندان الزامی است، گفت: پایش و برخورد با تخطی کنندگان از پروتکل ها را از استانداری شروع کنید.


تزریق دوز یادآور واکسن کرونا برای کارمندان الزامی است
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان گلستان با اشاره به اینکه تمام کمیته ها و کارگروههای ستاد باید مجددا با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعال شوند، اظهار کرد: کمیته ها باید گزارش های دقیق و به روز خود را نیز به صورت مرتب به دبیرخانه ستاد کرونای استان ارسال و ارائه کنند.

 

وی با بیان اینکه حرکت رو به جلو باید در همه کمیته ها محسوس باشند، افزود: از این پس گزارشات و آمارهای استان را با میانگین کشور مقایسه کرده و به صورت تفکیکی و مقایسه ای اعلام و ارائه دهید.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه مدیران باید در رعایت پروتکل های بهداشتی الگو باشند، خاطرنشان کرد: انتظار ما این است که مدیران به ویژه در جلسات و تصاویر خروجی از جلسات آنها با استفاده‌ای ماسک و رعایت پروتکلها با یک اقدام‌عملی که بسیار اثر بخش تر از گفتار است این الگو بودن را جامه عمل بپوشانند.

زنگانه با بیان اینکه هدف گذاری ما برای تزریق واکسن در نوبت دوم حرکت از ۸۵ درصد به ۹۵ درصد است، ادامه داد: در نوبت سوم سنین بالای ۱۲ سال هم اکنون ۳۵ درصد افراد واجد شرایط واکسن را تزریق کرده اند که باید آن را به ۵۰ درصد برسانند.

وی بر ضرورت اصلاح شاخص ها در میزان تزریق نوبت چهارم، تصریح کرد: در این شاخص ها نیز باید به صورت هفتگی ۵ درصد رشد را شاهد باشیم.

استاندار گلستان با مهم قلمداد کردن دپوی استراتژیک دارو در سطح استان، اضافه کرد: از فردا تمام‌بخش نامه های قبلی مجددا فعال می شود و زدن واکسن یادآور برای کارمندان اجباری است که اجرا و پایش آن را نیز از خود استانداری شروع کنید.

زنگانه روند و میزان صدور QR کد در اصناف و مشاغل مختلف در استان را کُند و غیرقابل پذیرش دانست و گفت: انتظار ما این است که این روند جدی تر دنبال شده و وضعیت امروز که ۱۹ درصد صنوف این کد یکتا را دریافت کرده اند به صورت هفتگی پنج درصد رشد داشته باشد.

وی بر اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی در مراسمات جشن اعیاد و سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام تاکید کرد و ادامه داد: این مراسمات باید مطابق بخشنامه معاون بهداشتی وزیر بهداشت و درمان برگزار شود که در گذشته نیز این اقشار نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام لازم را داشته اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۹۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان