//
کدخبر: ۳۵۸۳۲۰ //

کاسه تبتی؛ بهترین آوا درمانی

کاسه های تبتی که به آن ها کاسه آواز و یا کاسه هیمالیا نیز گفته می شود، جهت آوا درمانی استفاده می شود و خواص درمانی قدرتمندی دارند.

کاسه تبتی؛ بهترین آوا درمانی
به گزارش فرتاک نیوز،

کاسه تبتی چیست؟

راهبان بودایی سال هاست که از آن برای مراقبه های خود استفاده می کنند. همچنین با توجه به بررسی های پزشکان اثر درمانی آن در موسیقی درمانی، ماساژ درمانی و یوگا درمانی نیز ثابت شده است.

کاسه های تبتی به طور معمول سااخته شده از 5 تا 7 آلیاژ هستند که هر کدام به یک سیاره از کهکشان ما متصل می شود؛ سرب (زحل) ، قلع (مشتری) ، آهن (مریخ) ، مس (زهره) ، جیوه (عطارد) ، نقره (ماه) و طلا (خورشید).

نوع صدایی که از کاسه آواز منتشر می شود بسته به اندازه کاسه، شکل و ظاهر آن و بیشتر میزان هر آلیاژی که در آن به کار رفته با کاسه دیگر متفاوت می باشد.

 

کاربرد کاسه تبتی

از کاسه تبتی برای پاکسازی چاکراها، هاله شما، از بین بردن انرژی منفی در بدن شما و یا در محیط شما، برطرف کردن انسداد های موجود و رفع انرژی متراکم در یک نقطه از بدن شما استفاده می شود. چاکراها مراکز ورود و خروج انرژی شما هستند که در صورت مسدود بودن، منجر به بروز مشکلاتی در سلامت روان یا جسم شما می شود.

علاوه بر موارد بالا از کاسه تبتب در انواع مراقبه، مراقبه سکوت، حمام صوت و یا تمرین تنفس جهت کاهش استرس یا از بین بردن بیماری و یا درد در نواحی مختلف بدن استفاده می شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۸۳۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان