//
کدخبر: ۳۵۳۳۴۸ //

نقش مهم فانتزی‌های جنسی در روابط جنسی زوج‌ها

زوج ها برای بالا بردن کیفیت امر زناشویی بهتر است به فانتزی های جنسی توجه نمایند.

نقش مهم فانتزی‌های جنسی در روابط جنسی زوج‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

به اعمال و برخوردی که در رابطه جنسی در ذهن اشخاص شکل خواهد گرفت که بیشتر جنبه روانی دارا می‌باشد فانتزی جنسی گفته می شود.

در اشخاص متعدد دارای فرق می‌باشد به عبارتی تصوراتی که مردان و زنان را به تحریک کردن می‌پردازد و در رابطه جنسی به دنبال برطرف کردن احتیاج آن می‌باشند که البته همانطور که بیان شد در اشخاص دارای فرق می باشد.

به طور مثال بعضی از مردان از موی بلند همسر خود به لذت میرسند و تحریک خواهند شد این در صورتی می‌باشد که شاید موی بلند اصلا برای مرد دیگری جلب توجهی نداشته باشد چه برسد به اینکه به تحریک شدن برسد و بعضی از مردان از صحبت کردن با زنان لذت می‌برند و تحریک می‌شود.

بعضی از افراد با دیدن رژ لب و لاک ناخن و غیره به تحریک شدن می‌رسد و بعضی دیگر با مشاهده کردن پاهای زنان و جوراب‌های زنان و یا لباسهای زیر آنها به تحریک شدن می‌رسد و غیره . شاید مردی دیگر در رابطه با این موارد بی تفاوت عمل کند

در هر حال زوج‌ها باید به فانتزی‌های جنسی معقول توجه نشان دهند تا در بالا بردن کیفیت در رابطه جنسی خود بیفزایند البته باز هم تکرار می‌کنیم فانتزی‌های منطقی و بدور از آسیب‌های روحی و روانی منظور می‌باشد نه فانتزی‌هایی که بشدت منع شده و می‌تواند به یکی از زوج‌ها آسیب جدی وارد نماید. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۳۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان