//
کدخبر: ۳۴۸۸۹۶ //

این رفتار زوج‌ها در رابطه، عین خیانت است

برخی از زوج ها ممکن است فکر کنند خیانت فقط در رابطه جنسی است در حالی که ممکن است راه‌های دیگه ای هم باشد.

 این رفتار زوج‌ها در رابطه، عین خیانت است
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از زوج‌ها ممکن است فکر کنند خیانت فقط در رابطه جنسی می باشد در حالی که ممکن است راه‌های دیگه ای هم باشد که باید به آن توجه داشته باشند و بی تفاوتی نسبت به آنها خیانت است.

 

لاک خود فرو رفتن

اگر چه دعوا و بگومگوهای مدام میان زوج ها دردساز است اما از طرف دیگر اگر زوجی هیچ بحث و مشاجره‌ای با یکدیگر نداشته باشند نیز عجیب و غیرعادی و نشانه‌ای از فاصله میان آنهاست.

برخی ای بگومگوها در رابطه عاطفی غیرقابل اجتناب اما سازنده است. بدین معنی که نشان می‌دهد دو طرف برای رابطه خود تلاش می کنند و دوست دارند که آن را بهبود بخشند.

بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که با همسرتان سر هیچ موضوعی بحث نمی‌کنید، از خودتان سوال کنید که اشکال کار کجاست؟ آیا از بی‌اهمیتی شما سرچشمه می‌گیرید؟

یا این که فاصله‌تان با همسرتان آنقدر زیاد است که ترجیح می‌دهید در مقابل تمام رفتارهای او سکوت کنید؟ شاید هم یک حرف را هزار بار زده‌اید اما کو گوش شنوا؟

دلیل شما هر چه که باشد، نشان دهنده مشکلی در رابطه شماست که باید هر چه زودتر حل شود. پیشنهاد ما به شما این است که بنشینید و با همسرتان گفتگو و آنچه در ذهن و دلتان  می‌گذرد را بیان کنید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان