//
کدخبر: ۳۴۸۳۶۴ //

یک هفته بدون مرگ کرونایی در ۴ استان ایران + جزییات

در هفته ۱۱۳ همه‌گیری کووید ۱۹ در کشور، چهار استان هفته‌ای بدون مرگ‌های کرونایی را گذرانده‌اند و همچنین کاهش موارد مثبت متوفی ناشی از این بیماری در هفته اخیر در ۲۳ استان دیگر گزارش شده است.

یک هفته بدون مرگ کرونایی در ۴ استان ایران + جزییات
به گزارش فرتاک نیوز،

بررسی هفتگی وضعیت موجود کرونا در کشور در هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱ مصادف با هفته ۱۱۳ همه‌گیری، نشان می‌دهد که چهار استان ایلام، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، هفته اخیر را بدون مرگ کرونایی سپری کرده‌اند. همچنین بنابر اعلام وزارت بهداشت، در هفته اخیر شاهد افزایش بیماران بستری در یک استان کشور، یعنی استان سمنان بوده‌ایم. همچنین کاهش موارد مثبت متوفی در هفته اخیر در ۲۳ استان کشور گزارش شده است.

در عین حال در هفته ۱۱۳ همه‌گیری کرونا در کشور، تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده ۱۲۱۱۰ نفر، تعداد موارد بستری جدید ۲۰۹۰  نفر و تعداد موارد فوتی جدید ۲۰۴ نفر بوده است.

مرور همه‌گیری در کلیه استان‌های کشور تا پایان هفته چهارم فروردین ماه ۱۴۰۱

تهران

در استان تهران تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده در هفته اخیر ۷۷۴، تعداد موارد بستری جدید ۴۱۴ و تعداد موارد فوتی‌های جدید ۵۱ نفر بوده است.

همچنین در استان تهران، در هفته اخیر موارد بستری و فوت استان کاهش یافته است. بروز موارد بستری و میزان مرگ‌ومیر از متوسط کشور بالاتر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۳۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان