//
کدخبر: ۳۴۱۹۷۶ //

آقایان چگونه با همسر خود رفتار کنند ؟

خوشحال بودن زنان در زندگی به معنای داشتن خانواده ی شاد است. رفتارها و کارهای ساده در عین حال تاثیر گذار به آقایان برای بهبود رابطه با همسر کمک بسزایی میکند.

آقایان چگونه با همسر خود رفتار کنند ؟
به گزارش فرتاک نیوز،

زنان از پایه‌های اصلی بنیان خانواده هستند وخوشحال کردن آنها در زندگی مشترک از اهمیت بسیاری برخوردار است.اگر به بانوان در زندگی مشترک توجه بیشتری شود، بدون شک خانواده شادتر و فرزندان موفق تری خواهیم داشت. برخی آقایان متأسفانه طریقه برخورد با همسر را نمی دانند، اگر شما هم جزو این آقایان هستید، اکنون که در آستانه سال نو و تعطیلات قرار داریم، فرصت را غنیمت شمارید و با مطالعه این بخش بیاموزید که در این روزها می توانید چه کارهایی برای همسرتان انجام دهید تا روابط بهتری با او داشته‌باشید و همواره او را خوشحال نگه دارید.

ابراز عشق و محبت

متأسفانه برخی آقایان فکر می کنند همین که با کارهایشان نشان دهند که به همسرشان توجه دارند و او برایشان مهم است، کافیست اما خانم ها روحیه حساسی دارند و دوست دارند همسرشان به آن‌ها ابراز دوست داشتن کند. برای یک خانم ابراز محبت بسیار مهم و حیاتی است پس اگر می خواهید دل همسرتان را به دست آورید و او را شاد کنید، هر روز و به طور مداوم جمله دوستت دارم را به او بگویید و ابراز عشق و محبت را فراموش نکنید.

کمک کردن در کارهای خانه

بسیاری از آقایان در کارهای خانه کمک نمی کنند و انتظار دارند که خانم ها کارهای خانه مثل غذا پختن، مراقبت از فرزندان و… را انجام دهند. چنین خانم هایی که تمام کارهای خانه و فرزندشان را خود به تنهایی انجام می دهند، از روابطشان ناراضی بوده هستند. بنابراین بهترین راه برای خوشحال کردن خانم ها کمک به آنها در کارهای خانه است.

وقت گذرانی با همسر

در این روزها که بیشتر در خانه هستید، بیشتر با همسرتان وقت بگذارید و به علایق او توجه کنید. همچنین در ایام غیر تعطیل نیز زمانی را برای با هم بودن خالی کنید و با گشت و گذار و ترتیب دادن قرار عاشقانه و خلوت دونفره با همسرتان جان تازه ای بر کالبد زندگی مشترک بدمید.

وفاداری

زنانی خوشحالترند که همسر وفاداری دارند، اینگونه خانم ها همیشه احساس خاص و منحصر به فرد بودن می کنند چرا که می‌دانند همسرشان جز او زن دیگری را برای عشق ورزیدن مناسب نمی‌بیند و فقط به او فکر می‌کند. اگر می خواهید خانم های خود را لبریز از حس عشق و خوشحالی کنید با کارها و رفتارتان نشان دهید که به جز او کس دیگری را دوست ندارید و او برای شما خاص است.

احترام به او

برای یک خانم چیزی خوشایند تر از احترام نیست. خانم خانه دوست دارد در جمع دونفره و یا در جمع های خانوادگی همسر او احترامش را حفظ کند. اگر شما احترام همسر خود را داشته باشید دیگر کسی به خود اجازه نمی دهد به همسر شما بی احترامی نماید.

گفتگو و گوش دادن

یکی از راه های افزایش صمیمیت بین همسران گفتگوی آنها با یکدیگر است. بهترین راه برای خوشحال کردن خانم ها این است که در طول روز وقتی را برای صحبت و گفتگو با آنها اختصاص داده زیرا زنان روحیات زلالی دارند وآن ها با حرف زدن نیازهای و عواطف خود را بازگو می کنند پس حرف های آنها را بشنوید و در زمان صحبت با همسرتان تلفن همراه را کنار بگذارید، تلویزیون را خاموش کنید و تمام توجهتان را به آنها معطوف کنید.

حمایت از همسر

زنان دوست دارند همسرشان را همیشه تکیه گاه و حامی آنها باشد. آنها دوست دارند مردشان آنقدر قوی باشد که بتوانند در مشکلات زندگی به او تکیه کنند و با حمایت از آنها شرایط را برایشان آسان کند.

صداقت در رابطه

زنان دوست دارند در مورد مسایل مهم زندگی همسرشان اطلاع داشته باشند، به همین دلیل از همسر خود انتظار دارند،در گفتن مسائل مهم و تأثیر گذار صداقت کامل داشته‌ باشد. صداقت داشتن مرد از نظر خانم این مفهوم را می رساند که همسرشان به آن ها اعتماد دارد و این اعتماد آن ها را بی نهایت خوشحال می کند.

توجه به علایق

اگر می خواهید یک همسر شاد داشته باشید به علایق او توجه نمایید. که اگر به نیازها و علایق همسرتان توجه کنید نه تنها علاقه خود را نشان داده اید بلکه باعث رشد او میشوید. توجه به علایق کوچک همسرتان مثلا دم کردن یک فنجان قهوه، خریدن شیرینی مورد علاقه همسر و… تاثیرات بسیار خوبی در رابطه شما به جای میگذارد.

تماس فیزیکی

یکی از راه های افزایش صمیمیت بین زن و مرد نوازش کردن، در آغوش کشیدن، بوسیدن و… است. ایجاد صمیمت جسمی در کاهش استرس، نشان دادن علاقه اهمیت دارد. رابطه جنسی نیز یک بخش مهم و سالم از یک رابطه شاد است اما گاهی ممکن است همسر شما به هر دلیلی برای برقراری رابطه، بی میل باشد پس در انتخاب زمان مناسب برای برقراری رابطه دقت کنید تا احساس رضایت را از همسرتان نگیرید.

غافلگیری و خرید هدیه

اگر به دنبال شاد کردن همسر خود هستید، غافلگیر کردن و خرید هدایای غیر منتظره برای همسرتان را از یاد نبرید. در یک روز بدون مناسبت برای او یک هدیه، مهمانی خانوادگی و یا ترتیب دهید و او را خوشحال کنید. زن ها روحیه لطیفی دارند،آنها حتی با هدیه هر چند کوچک ارزان قیمت، مانند یک شاخه گل خوشحال می شوند.

تعریف از زیبایی

برای زنان بسیار مهم است که همسرشان ویژگی های ظاهری آن ها را دوست داشته باشد. در مورد چهره یا تناسب اندام آنها تعریف کنید و به آنها بگویید که خیلی زیبا هستند،زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. به جزئیات توجه کنید و برای شاد کردن همسرتان اگر لباس برای شما می باشد و یا از آرایش خاصی استفاده می کند به او بگویید که چقدر زیبا به نظر می رسد.

محدود نکردن همسر

آقایان گرامی باید توجه کنید که شما تصمیم گیرنده نهایی کارهای همسرتان نیستید و انتظار نداشته باشید که او برای کوچکترین کارها از شما اجازه بگیرید. برای اینکه همسرتان شاد و خوشحال باشد، به او اعتماد داشته و آزادی های او را سلب نکنید و به او اجازه دهید تا رشد شخصی خود را داشته باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۹۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان