//
کدخبر: ۳۳۸۷۴۴ //

ثبت نام درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری پزشکی شروع شد

مهلت ثبت درخواست انتقالی نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ برای دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد و این مهلت تا روز 25 بهمن ماه ادامه دارد.

ثبت نام درخواست انتقالی دانشجویان دستیاری پزشکی شروع شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امکان پیگیری و رفع نقص توسط دانشجویان دستیاری تخصصی بالینی در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور وجود خواهد داشت و ثبت نام تنها از طریق رایانه و از طریق سامانه انتقال به نشانی http://specialisttransmition.behdasht.gov.ir انجام می‌گیرد.

دستیاران تخصصی بالینی قبل از کامل کردن فرم درخواست انتقالی موارد مربوط به آیین نامه انتقال دستیاران را باید به دقت مطالعه کنند و سپس نسبت به پر کردن فرم درخواست انتقالی خود اقدام کنند.

شرایط خاص مورد نظر در صورت موافقت شورای نقل و انتقال دانشگاه های علوم پزشکی مبدا و مقصد جهت دستیاران عبارتند از:

الف) تبعیت از همسر که عقد نکاح بعد از تاریخ انتخاب رشته - محل به وقوع پیوسته باشد. تبصره: همسرانی که هر دو در یک آزمون پذیرش دستیار، شرکت و قبول شده اند.

ب) حکم کفالت مادر، پدر و یا برادر و خواهر دارای معلولیت جسمی یا روحی از مراجع قانونی

ج) ابتلا به بیماری های صعب العلاج به تشخیص کمیسیون پزشکی دانشگاه.

همچنین درخواست انتقال صرفا پس از ثبت نام و شروع به آموزش و اطلاق لفظ «دستیار» به فرد پذیرفته شده قابل دریافت و بررسی است.

موافقت دانشگاه های علوم پزشکی مبداء و مقصد، شرط الزامی جهت انتقال دستیاران است.

انتقال دستیاران از سایر دانشگاه ها به دانشگاه های مستقر در شهر تهران ممنوع است. همچنین انتقال دستیاران دانشگاه های مستقر در شهر تهران به یکدیگر ممنوع است.

انتقال در سال آخر دوره دستیاری و جابجایی دستیاران ممنوع است

دستیاران قبل از کامل کردن فرم درخواست انتقالی باید ظرفیت های پذیرش انتقالی دانشگاه های علوم پزشکی را از سامانه مربوطه مطالعه کرده و سپس نسبت به پر کردن فرم اقدام کنند.

به گزارش معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت(مفدا)، دستیاران پس از تکمیل فرم و فیلدهای مربوطه و ارسال اسکن مدارک با کلیک بر روی دکمه ذخیره اطلاعات، ثبت تکمیل می شود و پس از آن دستیار با مراجعه به این صفحه، با وارد کردن شماره دستیاری و کد ملی می تواند مراحل ثبت نام خود را پیگیری کند.

پس از بررسی کارشناسان آموزش، در صورتی که مدارک و اطلاعات دستیار ناقص باشد برای فرد پیغامی ارسال می شود که فرد با مشاهده پیام «مدارک شما دارای نقص است» باید نسبت به رفع نقص مربوطه اقدام کند. عواقب کوتاهی در این امر متوجه شخص دستیار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۷۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان