//
کدخبر: ۳۳۸۶۶۶ //

نشانه‌های جدی موج ششم کرونا در این استان

به گفته متولیان دانشگاه علوم پزشکی لرستان نشانه‌های جدی موج ششم کرونا در این استان دیده می‌شود، موضوعی که دوباره خبر از خیز آرام این بیماری در لرستان را می‌دهد.


نشانه‌های جدی موج ششم کرونا در این استان
به گزارش فرتاک نیوز،

روند ابتلاء به کرونا در لرستان همزمان با شیوع سویه «اُمیکرون» آن، متولیان امر را نگران کرده است به طوری که به گفته معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان، نشانه‌های جدی از موج ششم کرونا در این استان دیده می‌شود.

مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان امروز شنبه در جلسه بررسی عملکرد مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد گفت: آمار روزانه مبتلایان به کرونا در استان نشانه‌هایی جدی از بروز موج ششم را مشخص می‌کند.

وی عنوان کرد: خطر بروز موج ششم جدی است و فعالیت مراکز غربالگری کرونا در شهرستان خرم آباد همزمان با سایر شهرستان‌ها باید افزایش پیدا کند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: با توجه به علامت‌های سویه «اُمیکرون» و توانایی انتشار بالای آن، افزایش نمونه گیری، بیماریابی و مراقبت افراد مبتلا یک ضرورت است.

کوشکی تصریح کرد: از سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خرم آباد انتظار داریم برنامه ریزی مدونی در این راستا ارائه کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونای دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سخنانی در این رابطه اظهار داشت: تاکنون ۱۹۷ هزار و ۹۶۴ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی عنوان کرد: تاکنون متأسفانه دو هزار و ۶۸۷ نفر به علت ابتلاء به کرونا در لرستان فوت کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۶۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان