//
کدخبر: ۳۳۸۲۰۳ //

خدا نکند کرونا مانع قهرمانی استقلال شود / استقلال اینقدر مهره دارد که مقابل پیکان به مشکل نخورد

بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه وقتی تیم‌های تهرانی به شهرستان می‌روند مراقبت‌های معمول برای نزدیک شدن هواداران به اعضای تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس بسیار کم و ناکافی است.

خدا نکند کرونا مانع قهرمانی استقلال شود / استقلال اینقدر مهره دارد که مقابل پیکان به مشکل نخورد
به گزارش فرتاک نیوز،

پیرو مثبت شدن تست اول کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان استقلال، شرایط این تیم برای دیدار مقابل پیکان بحرانی شد.

اصغر طالب نسب در گفتگو با خبر ورزشی، درباره بروز بیماری کرونا بین تعداد زیادی از بازیکنان استقلال و تعطیلی تمرینات این تیم اظهاراتی را مطرح کرد.

به نظر شما با این همه بیمار کرونایی بین بازیکنان استقلال این تیم مقابل پیکان لطمه نمی خورد؟

چون یک تک بازی است بعید می دانم این اتفاق بیفتد.

چطور؟

استقلال یک تیم پر مهره است. همین حالا در خط حمله ش با اینکه یامگا کرونا گرفته، آرمان رمضانی، ژستد، امیر ارسلان مطهری و علی صادقی را در اختیار دارد که هر یک از آنها انگیزه و روحیه بالایی برای بازی در ترکیب این تیم دارند. فکر می‌کنم استقلال از این بابت مقابل پیکان ضربه نمی خورد چون این بازیکنان می آیند تا در این تک بازی تمام توانشان را برای نشان دادن ارزش هایشان رو کنند. شاید اگر استقلال قرار بود سه یا چهار بازی با این شرایط انجام بدهد آن وقت این حرف را نمی زدم. چون معمولاً بازیکنان بعد از یک بازی تخلیه روانی می شوند.

افراد نزدیک به تیم استقلال معتقدند به دلیل حضور تماشاگران در محل اردوی این تیم در مسجدسلیمان، استقلالی ها کرونا گرفته اند؟

متأسفانه هر زمان تیم‌های تهرانی استقلال و پرسپولیس به شهرستان ها می روند کل مجموعه آن شهر بسیج می‌شوند تا وضعیت را به گونه‌ای پیش ببرند که تیم تهرانی تحت فشار باشد تا از این طریق کمک کنند تیم‌شان برنده شود. گاهی اوقات از فاصله خیلی نزدیک به بازیکنان فحاشی می شود و گاهی هم علاقمندان واقعی برای گرفتن عکس و امضا، زیادی از حد به تیم نزدیک می شوند. این در شرایط کرونایی برای استقلال که به مهره هایش نیاز زیاد دارد خیلی خطرناک است.

چه توقعی از مسئولان دارید؟

قطعاً ناظران و مسئولان فوتبالی باید به تیم های شهرستانی تاکید کنند به جای بستن درب هتل، حداقل تا شعاع یک کوچه یا یک خیابان دور و بر هتل این تیم ها کسی به اعضای تیم استقلال نزدیک نشود. در چنین شرایطی کل مجموعه و نتایج یک تیم پرطرفدار میلیونی تحت تاثیر قرار می گیرد. الان شما ببینید استقلال باید بازیکنانش را حداقل دو هفته قرنطینه کند تا تست شان منفی شود.

این وضعیت چه تاثیری در بازی بعدی استقلال مقابل هوادار دارد؟

قطعا نمی‌تواند بی تاثیر باشد. این موضوع روی تعطیلات نیم فصل هم اثرگذار است. قطعاً کادرفنی برای بیست روز تعطیلی برنامه داشته ولی با این شرایط لااقل نصف آن را از دست می دهد. امیدوارم کرونا خدشه ای در قهرمانی استقلال ایجاد نکند. چون این تیم از هر نظر شایسته کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبر ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان