//
کدخبر: ۳۳۶۰۲۴ //

رکورد تازه ابتلا به کرونا در چین/ یک شهر قرنطینه شد

چین باتوجه به افزایش دو برابری موارد ابتلا به کرونا در شهر شیان، بالاترین تعداد مبتلایان روزانه به کرونا را طی ۲۱ ماه گذشته ثبت کرد.

رکورد تازه ابتلا به کرونا در چین/ یک شهر قرنطینه شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از تودی‌آنلاین، چین باتوجه به افزایش دو برابری موارد ابتلا به کرونا در شهر شیان، بالاترین تعداد مبتلایان روزانه به کرونا را طی ۲۱ ماه گذشته ثبت کرد.

موارد علامت‌دار ویروس کرونا در چین دوباره افزایش یافته و اکثر موارد در شهر شیان، در شمال غربی چین گزارش شده است؛ این شهر وارد پنجمین روز قرنطینه شد.

مقامات این شهر محدودیت‌های سختی را برای سفرهای داخل و خارج از شهر اعمال کرده‌اند؛ روز گذشته این شهر ابتلای ۱۵۵ نفر به ویروس کرونا را ثبت کرده که نسبت به روز قبل آن، افزایش دوبرابری داشته است. شیوع اخیر منجر به ۶۳۵ مورد تایید شده محلی در این شهر با جمعیت ۱۳ میلیون نفری، طی دوره ۹ تا ۲۶ دسامبر شده است.

 کمیسیون مرکزی بازرسی‌های انضباطی روز جمعه اعلام کرد ۲۶ تن از مقامات عضو حزب کمونیست در این شهر به دلیل «عدم سخت‌گیری کافی در پیشگیری و کنترل شیوع بیماری» مجازات شده‌اند.

سرزمین اصلی چین از زمان شروع همه‌گیری تا پایان ۲۶ دسامبر، ۱۰۱ هزار و ۲۷۷ مورد تأیید شده ابتلا به کرونا داشته که شامل موارد انتقال محلی و مسافران بین‌المللی می‌شود؛  تعداد قربانیان همچنان ۴۶۳۶ نفر است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۰۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان