//
کدخبر: ۳۲۶۷۷۴ //

افراد علامت دار قبل از دریافت واکسن کرونامراقب باشند

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز گفت: افرادی که علامت‌دار هستند، قبل از دریافت واکسن باید حتما تست بدهند تا از مبتلا نبودن به کرونا مطمئن شوند و سپس واکسن را دریافت کنند.

افراد علامت دار قبل از دریافت واکسن کرونامراقب باشند
به گزارش فرتاک نیوز،

امراله مردانی در خصوص وضعیت واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: تا پنجشنبه شب، ۳ میلیون و ۱۳۶ هزار دوز واکسن در استان خوزستان تزریق شده است. حداقل ۲ میلیون و ۱۱۷ هزار نفر از این تعداد، یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

وی افزود: تاکنون ۵۲۳ هزار و ۱۲۵ دوز واکسن در شرق اهواز تزریق شده است که ۳۳۶ هزار و ۱۰۹ نفر از این تعداد حداقل یک دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان کرد: واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز در حال انجام است و بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی معاون وزیر بهداشت باید تا ۲۰ مهرماه دانش‌آموزان یک نوبت واکسن را دریافت کنند تا در زمان بازگشایی مدارس، حداقل دو هفته از تزریق دوز اول دانش‌آموزان گذشته باشد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، در خصوص شرایط افراد علامت‌دار برای دریافت واکسن، گفت: اکنون هر علامتی از جمله آبریزش بینی، سر درد یا تب، علامت ابتلا به کرونا است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود بنابراین افرادی که علامت‌دار هستند، قبل از دریافت واکسن باید حتما تست بدهند تا از مبتلا نبودن به کرونا مطمئن شوند و سپس واکسن را دریافت کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان