//
کدخبر: ۳۱۲۴۴۲ //

ظرف یک ماه آینده فرآیند نسخه‌پیچی کاغذی از تامین اجتماعی حذف خواهد شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: بنابر برنامه‌ریزی انجام شده، ظرف یک ماه آینده فرایند کاغذ و دفترچه در سازمان تأمین اجتماعی حذف خواهد شد.

ظرف یک ماه آینده فرآیند نسخه‌پیچی کاغذی از تامین اجتماعی حذف خواهد شد
به گزارش فرتاک نیوز،

مصطفی سالاری امروز در  سلسله نشست‌های رویای تأمین اجتماعی فراگیر اظهار کرد: طرح شایسته‌سالاری یکی از موضوعات بسیار مهم محسوب می‌شود و باتوجه به اهمیت این موضوع، سازمان تامین اجتماعی ورود جدی به این مسئله را داشته و دارد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجموعه نشست‌هایی که قرار است هفته‌های آتی نیز برگزار شود به سایر موضوعات دسته‌بندی شده از سوی سازمان تأمین اجتماعی خواهد پرداخت و به نوعی این جلسات و نشست‌ها برگرفته از 15 محوری است که طرح‌های اساسی و کلیدی سازمان تأمین اجتماعی است و هم اکنون مستندسازی شده است.

سالاری گفت: قرار است طی 10 نشست تخصصی 15 محور که البته برخی از این محورها سرفصل‌های یکی را با سایر موضوعات و محورها دارند بررسی شود و در واقع رویای تأمین اجتماعی فراگیر فراتر از وظایف سازمان تأمین اجتماعی است.

وی دامه داد: در هفته‌های آتی نیز بنابر برنامه‌ریزی انجام شده قرار است نشست‌هایی با موضوعاتی از جمله تحول دیجیتال، حذف نسخه‌نویسی، ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه شدگان و... برگزار شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه ظرف یک ماه آینده فرآیند نسخه‌پیچی کاغذی از تامین اجتماعی حذف خواهد شد، گفت: در حالی بسیاری از داروخانه‌ها و کلینیک‌ها و مراکز درمانی دولتی و خصوصی به سامانه نسخه‌نویسی تأمین اجتماعی متصل شده‌اند همچنین قرار است ظرف 4 تا 5  روز آینده تمام مراکز دولتی به سازمانه نسخه‌نویس مجهز شوند.

سالاری به افزایش خدمات دیجتیالی سازمان تأمین  اجتماعی اشاره کرد و گفت: قرار بود این خدمت به صورت غیرحضوری انجام شود که  70 درصد از مراجعات مردمی کاهش پیدا خواهد کرد اما مراجعات غیرحضوری به 40 درصد رسیده که شرایط کرونا بی‌تأثیر نبوده است و با ارائه کاهش 80 درصدی مراجعات روبرو خواهیم بود.

وی همچنین به رائه خدمات درمانی رایگان اشاره کرد و گفت: این موضوع در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و نحوه اعمال آن متذکر شد: باید بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده  اقدام کنیم تا این پایداری را شاهد باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان