//
کدخبر: ۳۱۰۵۴۲ //

رئیس سازمان غذا و دارو: تا چند ماه آینده نیاز کشور در زمینه واکسن کرونا در داخل برطرف می‌کنیم

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: با تلاش‌های صورت گرفته مطمئن هستیم تا ظرف چند ماه آینده نیاز کشور در زمینه واکسن کرونا در داخل تأمین شود.

رئیس سازمان غذا و دارو: تا چند ماه آینده نیاز کشور در زمینه واکسن کرونا در داخل برطرف می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا شانه‌ساز ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید سرزده از تعدادی شرکت داروسازی در استان البرز به خبرنگاران اظهار کرد: با اقداماتی که طی ماه‌های گذشته صورت گرفت به طور قطع تا چند ماه آینده نیاز کشور در زمینه واکسن کرونا در داخل برطرف می‌کنیم.

وی بیان کرد: استان البرز قطب تولید دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن در کشور بوده و اکنون بخش اعظم نیازهای دارویی داخل در این استان تأمین می‌شود.

شانه ساز گفت: برهمین اساس در اجرای تمرکز زدایی تلاش‌ها بر این است تا بخشی از فعالیت‌های اداری و نظارتی سازمان غذا و دارو با هماهنگی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی به این استان منتقل شود.

رئیس سازمان غذا و دارو بیان داشت: با استقرار بخشی از خدمات اداری سازمان غذا و دارو، تولیدکنندگان دارو و تجهیزات پزشکی البرز، خدمات لازم را در استان دریافت خواهند کرد.
وی ادامه داد: نقش استان البرز در تأمین واکسن کرونا شاخص بوده و این استان دارای ظرفیت‌های بزرگ در زمینه تولید دارو، تجهیزات پزشکی و واکسن است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۵۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان