//
کدخبر: ۲۹۵۵۲۰ //

همسر پزشک آمریکایی: شوهرم به دلیل تزریق واکسن فایزر فوت کرد

همسر پزشک آمریکایی که چند روز قبل شوهرش را از دست داد در صفحه فیس بوکش تاکید کرد او به دلیل تزریق واکسن فایزر جان خود را از دست داده است.

همسر پزشک آمریکایی: شوهرم به دلیل تزریق واکسن فایزر فوت کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی دکتر گرگوری مایکل اولین دوز واکسن فایزر را در 18 دسامبر (28 آذر) در فلوریدا دریافت کرد.

پس از مرگ این پزشک 56 ساله برخی رسانه ها اعلام کردند این رویداد به تزریق واکسن کرونا ارتباط دارد اما مقامات شرکت فایزر آن را رد کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

اما هایدی نِکِلمان همسر مایکل در پستی که صفحه فیس بوک خود گذاشته تاکید می کند وی فردی فوق العاده سالم بود و سه روز پس از دریافت اولین دوز، جوش های قرمزی بر روی دست و پاهایش ظاهر شد.

وی در ادمه پست خود با تاکید بر اینکه شوهرش به دلیل واکسن فایزر جان باخته می نویسد: مایکل یکی از طرفداران واکسن بود...به همین دلیل خودش واکسن فایزر زد. مردم باید از عوارض جانبی آن با خبر باشند. زندگی زیبای ما نابود شد.

 همسر دکتر مایکل همچنین نوشته که شوهرش پس از دریافت واکسن با افت شدید پلاکت خون روبرو شد و به دلیل ITP شدید در بخش آی سی یو بستری شد و نهایتا جان خود را از دست داد.

پورپورای ناشناس کاهش پلاکت یا پورپورای ترومبوسیتوپنیک ایدیوپاتیک (Idiopathic thrombocytopenic purpura) نوعی از اختلال خونریزی دهنده‌است که علت آن تخریب پلاکت‌ها به وسیلهٔ اتوآنتی‌بادی‌ها (خودپاتن‌ها) است. تظاهر اصلی آن کاهش تعداد پلاکت‌ها به دلیل افزایش تخریب آن‌ها است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۵۵۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان