//
کدخبر: ۲۸۱۷۱۱ //

آخرین آمارهای کرونایی استان کرمانشاه، ۱۳ مهر

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هم اکنون 508 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

آخرین آمارهای کرونایی استان کرمانشاه، 13 مهر

مهدی محمدی امروز در خصوص آخرین اخبار کرونا در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ۴۰ مورد بیمار مثبت بستری و ۶۱ مورد بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۸ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، گفت: به طور معمول در تمامی بیمارستان‌های استان پذیرش داریم، تعدادی در بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه‌های علوم پزشکی(فارابی، گلستان، نسیم، امام رضا (ع) و...) و تعدادی هم  بیمارستان‌های غیروابسته به دانشگاه با نظارت ارگان‌های نظامی و حمایتی مانند تامین اجتماعی، بستری می‌شوند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را هفت نفر اعلام کرد و افزود: چهار مورد فوت از این تعداد مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته در شهرستان‌های اسلام آباد‌غرب‌، پاوه و گیلان‌غرب نیز هر کدام یک نفر در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

محمدی ادامه داد: با احتساب موارد فوت در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۶۳۶ نفر رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۲ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده و ۹۳ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

محمدی همچنان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا شدن به بیماری کرونا  تاکید کرد و افزود: بدون استفاده از ماسک، لطفا از منزل بیرون نیایید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۱۷۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان