//
کدخبر: ۲۷۹۲۷۴ //

کرونا جان ۱۷۹ نفر دیگر را در ایران گرفت

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن تشریح آخرین آمار بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۹ نفر بر اثر کرونا جان باختند.

کرونا جان ۱۷۹ نفر دیگر را در ایران گرفت

دکتر سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز 26 شهریور 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و 981 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که یک هزار و 726 نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 410 هزار و 334 نفر رسید.

به گزارش فرتاک نیوز؛ وی افزود: متأسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 179 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 23 هزار و 632 نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون 352 هزار و 19 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: 3827 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 به گفته لاری  تا کنون سه میلیون و 641 هزار و 581 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان