//
کدخبر: ۲۶۲۳۴ //

تسهیل دسترسی دانش آموزان به آزمون‌ها و طرح هدایت تحصیلی

معاون پرورشی آموزش و پرورش تهران از رفع مشکلات هدایت تحصیلی نسبت به سال گذشته و تسهیل دسترسی دانش آموزان در آزمون‌های این طرح خبر داد.

تسهیل دسترسی دانش آموزان به آزمون‌ها و طرح هدایت تحصیلی

به گزارش فرتاک نیوز، عبدالرسول کریمی معاون پرورشی آموزش و پرورش تهران  خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بحث هدایت تحصیلی با اشاره به اینکه سه مؤلفه شناسایی استعدادها، علایق، توانمندی‌های انتخاب آگاهانه دانش آموزان و توسعه متوازن مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: در کمیته‌های هدایت تحصیلی این مساله به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

 

وی ادامه داد: کمیته‌های تشکیل شده برای این منظور در استان، مناطق و مدارس فعال هستند و اشکالات طرح نسبت به سال گذشته تا حد زیادی برطرف شده است.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش تهران بیان کرد: امسال تعداد جلسات برای اولیا، مربیان، دانش آموزان افزایش یافته؛ همچنین آئین نامه‌ها به موقع به آموزش و پرورش رسیده و برای آزمون‌های هدایت تحصیلی دانش آموزان ۳ الی ۴ ساعت زمان پاسخگویی دارند.

 

کریمی تصریح کرد: دانش آموزان برای آزمون‌های در نظر گرفته شده هدایت تحصیلی می‌توانند در خانه و بدون دغدغه پاسخگوی به سوالات را انجام دهند و نمره خود را مشاهده کنند، البته این آزمون‌ها بیشتر به منظره خود ارزیابی تلقی می‌شود.

 

وی گفت: دسترسی به آزمون‌های هدایت تحصیلی برای دانش آموزان تسهیل شده و امکان اجرای آن در خانه، مدرسه و حتی مدارس جوار امکان‌پذیر شده است.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش تهران یادآور شد: دانش آموزان نسبت به آزمون‌های هدایت تحصیلی نگرانی نداشته باشند و اگر دانش آموزی به دلیل مشکل دسترسی به سایت برای برگزاری آزمون امکان شرکت در آن را نداشتند وب سایت هم گان همچنان فعال است و زمان کافی برای انجام این آزمون را فراهم کردیم و اگر نیاز باشد مهلت در نظر گرفته شده تمدید می‌شود. ش

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۲۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان