//
کدخبر: ۲۵۹۳۷۶ //

طی ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛ مرگ ۱۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه

وزارت بهداشت فرانسه اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۶ مورد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این کشور گزارش شده است که این رقم کمترین میزان مرگ‌ومیر روزانه در فرانسه طی ۴۰ روز اخیر به شمار می‌رود.

طی ۲۴ ساعت گذشته اتفاق افتاد؛  مرگ ۱۶۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در فرانسه

به گزارش فرتاک نیوز  به نقل از شبکه خبری الجزیره، وزارت بهداشت فرانسه از فوت 166 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-19) در این کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد که این رقم کمترین میزان مرگ‌ومیر روزانه بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه از روز 23 مارس (چهارم فروردین) محسوب می‌شود.

اگرچه میزان مرگ‌ومیر بر اثر کرونا در فرانسه طی روزهای اخیر به‌طور محسوسی کاهش پیدا کرده و اکنون برای اولین بار در 40 روز اخیر به کمتر از 200 نفر در یک شبانه‌روز رسیده است، اما بر اساس گزارش‌های رسمی وزارت بهداشت فرانسه، آمار کلی قربانیان ویروس کرونا در این کشور بالغ بر 24700 نفر است و فرانسه از این لحاظ پس از آمریکا، ایتالیا،‌ انگلیس و اسپانیا در رتبه پنجم جهان قرار دارد.

وزارت بهداشت فرانسه شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 168 هزار نفر اعلام کرده است. بنابر اعلام این وزارتخانه، طی 24 ساعت گذشته 1050 فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده‌اند.

بعد از ظهر امروز شنبه، «اولیویه وران» وزیر بهداشت فرانسه اعلام کرد که دولت این کشور روز دوشنبه طرحی را به پارلمان ارائه خواهد کرد که در صورت تصویب آن، حالت اضطراری بهداشتی در فرانسه در راستای مقابله با گسترش ویروس همه‌گیر کرونا، تا روز 24 ژوئیه (سوم مرداد) تمدید خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۳۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان