//
کدخبر: ۲۵۸۲۹۸ //

۲۳ نفر دیگر به مبتلایان کرونا در هرمزگان افزوده شد

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با ۲۳ مبتلای جدید به کرونا در هرمزگان در روز جاری، شمار مبتلایان به ۷۰۴نفر رسید.

۲۳ نفر دیگر به مبتلایان کرونا در هرمزگان افزوده شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمود حسین‌پور معاون امشب یکشنبه ۷ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۲۲۸نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۹۶۱نفر پس از طی دوره‌ درمان و بهبودی، ترخیص‌ شده‌اند و هم‌اکنون ۱۲۴ بیمار بستری‌اند که ۸۵ نفر ایزوله، ۱۹ نفر در بخش ICU  و ۲۰ نفر نیز در بخش‌های عادی تحت درمان هستند.

وی با بیان این که تا امروز از ۴۸۲۹ نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده است، تصریح کرد: طی یک روز اخیر بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۲۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بندرعباس شناسایی شده و مجموع مبتلاشدگان در استان هرمزگان به ۷۰۴ نفر رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون ۶۵۴ نفر پس از طی دوره‌‌ی درمان ترخیص شده‌‌اند که از این تعداد برخی تحت مراقبت خانگی قرار دارند و تعدادی دیگر نیز در نقاهت‌گاه‌ها مراحل درمانی را طی می‌کنند.

به گفته حسین‌پور، ۲۶ نفر از مبتلایان هم‌اکنون در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی یک روز اخیر ۲ نفر از بیماران در بندرعباس شامل یک خانم ۴۶ ساله با سابقه بیماری دیابت و یک خانم ۸۲ ساله با سابقه بیماری قلبی براثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند و تعداد فوت‌شدگان به ۲۴نفر رسید.

حسین‌پور خاطرنشان کرد: تمام ۲۳ مبتلای جدید در روز جاری از بندرعباس بوده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۲۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان