//
کدخبر: ۲۵۲۴۴۰ //

آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان به ۱۷۷ نفر رسید/۷۷ نفر با حال خوب ترخیص شدند

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدا تاکنون 177 نفر در استان کرمان به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

آمار مبتلایان به کرونا در استان کرمان به 177 نفر رسید/77 نفر با حال خوب ترخیص شدند

به گزارش فرتاک نیوز،  مهدی شفیعی با اشاره به اینکه موارد جدید به کرونا در استان ۸ نفر است، اظهار داشت:  همه مبتلایان جدید در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان قرار دارند.

وی عنوان داشت: از این تعداد ۷ نفر زن و یک نفر مرد هستند که با این هشت نفر تعداد کل بیماران مبتلا در استان کرمان تاکنون به ۱۷۷  نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد:  تعداد فوت شدگان متاسفانه سه نفر طی ۲۴ ساعت گذشته بوده که دو نفر خانم با سن بالای ۷۰ سال که یک مورد مربوط به شهرستان زرند و یک مورد مربوط به شهر کرمان و یک مرد از مجموعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از ابتدا تاکنون ۲۰ نفر در استان کرمان به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.

شفیعی ادامه داد: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون۱۴۱ نفر بوده و ۴۴ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی در توضیحاتی، اختلاف آماری بین ۱۴۱ مورد بستری و ۱۷۷ مورد مثبت را مربوط به مواردی دانست که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به‌صورت سرپایی بوده که تست آنها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفتند.

شفیعی اظهار کرد: تعداد ترخیص‌شدگان با حال خوب از ابتدا تاکنون در مجموع ۷۷ نفر است و تعداد ترخیص‌شدگان طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ نفر است.

 وی اضافه کرد: تعداد افراد بستری در آی سی یو هم اکنون ۳ نفر و افراد مستقر در نقاهتگاه نیز ۵ نفر است.

مدیرگروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: افراد بستری در بیمارستان‌ها به‌دلیل بیماری حاد تنفسی از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز۱۳۸۳ نفر بوده و تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز ۸۴۴مورد است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان