//
کدخبر: ۲۴۸۵۳۴ //

کمبود ژل و الکل در خرمشهر برطرف شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از توزیع دو بار در روز الکل و ژل ضدعفونی‌کننده در میان تمام داروخانه‌های سطح شهرستان خبر داد.

 کمبود ژل و الکل در خرمشهر برطرف شد

به گزارش فرتاک نیوز، مهدی خواجه نوری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در حال حاضر دو شرکت الکل سازی خرمشهر در حال تأمین الکل خرمشهر، آبادان و شادگان هستند و روزانه در اختیار داروخانه‌ها ژل و الکل طبق سهمیه‌بندی قرار می گیرد .

وی افزود : با هدف فراهم بودن الکل و ژل در تمام داروخانه، با نظارت واحد غذا و دارو شبکه بهداشت خرمشهر از صبح تا نیمه‌شب نیروهای شرکت‌های تولیدکننده طبق سهمیه در دو نوبت به توزیع الکل و ژل ضدعفونی‌کننده می‌پردازند.

مدیر شبکه بهداشت خرمشهر گفت : همچنین تمام ادارات، سازمان‌ها، اصناف و مطب‌ها با مجوز معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال دریافت ژل و الکل از هر دو کارخانه هستند.

خواجه نوری به کمبودهای الکل و ژل ضدعفونی‌کننده در روزهای گذشته نیز اشاره کرد و افزود: با شروع بحران به خاطر میزان فروش کم داروخانه‌ها، موجودی داروخانه‌ها صفر شد که با کمک از این دو شرکت الکل سازی هم اکنون مشکل رفع شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بالا بودن مصرف، در حال حاضر از حداکثر توان هردو شرکت الکل سازی خرمشهر استفاده می‌شود و خط تولید ماده ضدعفونی‌کننده این شرکت‌ها نیز از شب گذشته در خرمشهر راه اندازی شد.

خواجه نوری افزود : شهروندان دقت داشته باشند الکل و ژل ضدعفونی‌کننده را طبق نرخ مصوب تهیه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۸۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان