//
کدخبر: ۲۴۶۵۰۱ //

نتیجه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا در کرمان منفی اعلام شد

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اعلام نتیجه بیماران مشکوک به کرونا در کرمان گفت: جواب آزمایشات بیماران کرمانی منفی اعلام شد.

 نتیجه آزمایش بیماران مشکوک به کرونا در کرمان منفی اعلام شد

به گزارش فرتاک نیوز؛ سیدوحید احمدی‌طباطبایی، اظهار داشت: از تعداد محدودی افراد مشکوک مبتلا به کرونا ویروس در کرمان که براساس شرح حال و سابقه سفر آنها با بیماری تنفسی به بیمارستان مراجعه کردند نمونه‌گیری انجام شده است.

وی با بیان اینکه این نمونه‌ها به آزمایشگاه مرجع در تهران ارسال شده است گفت: ساعتی پیش جواب نخستین نمونه این آزمایشات که مربوط به روز یکشنبه می‌شود مشخص شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان از منفی بودن تمامی این آزمایشات خبر داد و افزود: پاسخ بقیه نمونه‌های گرفته شده از بیماران کرمان هم تا فردا مشخص می‌شود.  

وی با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون گزارش مثبتی از بیماری کرونا از دانشگاه علوم پزشکی کرمان نداشتیم عنوان کرد: هر روزه یک سری افراد در بیمارستان‌ها ممکن است فوت شوند و زمانی که این گزارشات از منابع غیر معتبر منتشر شوند مردم آن را به پای فوت‌شدگان بیماری‌های تنفسی و کرونا می‌گذارند.

احمدی‌طباطبایی با اشاره به اخباری که در فضای مجازی انتشار داده می‌شود گفت: اگر موردی از بیماری کرونا در کرمان داشته باشیم از طریق وزارتخانه اطلاع‌رسانی شده و ما هم تمهیدات لازم را انجام داده و اقدامات خود را تشدید می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۶۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان