//
کدخبر: ۲۲۵۵۸۱ //

مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر رادیولوژیست نمونه سال شد

انجمن رادیولوژی ایران به مناسبت روز جهانی رادیولوژی حمیدرضا ادراکی پزشک رادیولوژیست و مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ایران را به عنوان رادیولوژیست نمونه سال ۱۳۹۸ انتخاب کرد.

مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر رادیولوژیست نمونه سال شد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این مراسم جلال شکوهی رئیس انجمن رادیولوژی ایران لوح تقدیر و مدال برگزیده این انجمن را به ادراکی اهدا کرده و علی ربیعی سخنگوی دولت با تقدیر از او نشان منتخب حوزه علمی و تخصصی را اهدا کرد.

حمیدرضا ادراکی متولد شهرستان بروجرد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است. وی دوره فلوشیپ MRI را در دانشگاه LMU مونیخ  آلمان گذرانده و هم اکنون به تدریس وامور تشخیصی در مراکز پزشکی آموزشی مشغول است.

ادراکی در سال های گذشته با ارائه مقالات در کنفرانسهای مختلف داخلی و خارجی و با مطالعه تخصصی بر روی MRI جنین ، فعالیت های قابل قبولی را در حوزه تشخیص و پیش گیری از بروز بیماری های نادر در کارنامه پژوهشی خود ثبت کرده است.

آخرین مقاله این پزشک رادیولوژیست با عنوان تشخیص فوکوملیا در ماه چهارم حاملگی به وسیله FETAL MRI ارائه شده است.

وی در سال ۹۵ به عنوان پزشک نمونه کشوری لوح و مدال تقدیر را از رئیس جمهور روحانی دریافت کرد و همچنین در سال ۹۴ از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتخب شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

ادراکی در سال های گذشته با ارائه مقالات در کنفرانسهای مختلف داخلی و خارجی و با مطالعه تخصصی بر روی MRI جنین ، فعالیت های قابل قبولی را در حوزه تشخیص و پیش گیری از بروز بیماری های نادر در کارنامه پژوهشی خود ثبت کرده است. آخرین مقاله این پزشک رادیولوژیست با عنوان تشخیص فوکوملیا در ماه چهارم حاملگی به وسیله FETAL MRI ارائه شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۵۵۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان