//
کدخبر: ۲۱۷۵۷۶ //

مردم، سرمایه انجمن‌های‌ کلیوی هستند

مدیرعامل انجمن کلیوی ایران گفت: مردم، سرمایه انجمن‌های‌ کلیوی هستند.

مردم، سرمایه انجمن‌های‌ کلیوی هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا خباززاده پیش از ظهر امروز در اولین گردهمایی یک‌روزه مدیران روابط‌عمومی انجمن‌های کلیوی کشور، اظهار کرد: با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سال تاسیس انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی کشور هستیم، هفته حمایت از بیماران کلیوی ایران در سال‌جاری مصادف با چهلمین سال تاسیس این انجمن خواهد بود.

وی افزود: از بدو تاسیس انجمن کلیوی کشور در سال 1359 اولین اساس‌نامه انجمن کلیوی نگارش شده و در اختیار وزارت کشور قرار گرفته و انجمن‌های استان‌های دیگر برای راحتی بیماران هر استان تشکیل شده است، این در حالی است که در گذشته، بیماران برای انجام دیالیز و درمان به استان تهران مراجعه می‌کردند.

این مسئول تصریح کرد: اولین گردهمایی انجمن بیماران کلیوی کشور در تالار وزارت جهادکشاورزی با حضور 17 مدیر استانی برگزار شد. اکنون بیش از 203 مدیر انجمن کلیوی استان و شهرستان در کشور وجود دارد. امید است با طرح جدیدی که امروز در رابطه با پیوند کلیه مطرح شده، هر بیماری که نیازمند پیوند کلیه است در استان خود عمل، دارو و درمان را انجام دهد.

مدیرعامل انجمن کلیوی ایران ضمن قدردانی از برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی انجمن‌های کلیوی کشور در استان زنجان، اظهار کرد: امروز مسئولان بیعتی با انجمن کلیوی کشور، بیماران دیالیز و کادر پزشکی مجموعه بسته‌اند که این بیعت بایستی به صورتی عمل شود تا هم خدا و هم خودتان راضی باشید.

خباززاده در رابطه با اهداف برگزاری گردهمایی مدیران روابط‌عمومی انجمن‌های کلیوی کشور، افزود: اهداف برگزاری این گردهمایی، یک‌پارچه‌سازی روابط‌عمومی‌ها و پیشرفت‌هایی که در اساس‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌ها آمده است و شفاف‌سازی و ارتباط مسئولان و معرفی انجمن‌های استان خود که هدف ارزنده است.

مدیرعامل انجمن کلیوی ایران خاطرنشان‌ کرد: مدیران مالی امانت‌دار خیرین ما هستند، آن‌ها ضمن اینکه امانت‌دار بوده، مسئولیت بیشتری در این حوزه دارند، زیرا حفظ حراست آبروی خیرین و انجمن‌ها بر عهده آنان است. شفاف‌سازی روابط‌عمومی‌های استان‌ها باید انجام دهند. در زمینه آمارها و اطلاعاتی که از آنان می‌خواهند باید این اطلاعات را به صورت دقیق، صحیح و شفاف در اختیار افراد قرار دهند و شفاف بودن در کار انجمن کلیوی سراسر کشور سبب پیشرفت بیشتر انجمن و اعتماد مردم می‌شود، زیرا سرمایه یک انجمن مردم آن هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۷۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان